Hvor er Apacer henne?
Fra : Flemming Joensson

Dato : 16-08-02 07:56

Jeg mener bestemt at der var et eller andet med 5 års garanti på mine
RAM eller noget i den stil.

Baggrundshistorien er at jeg købte 2 blokke PC2100 den 14/8 2001 - den
15/8 2002 efter får jeg pludselig opstartsproblemer og finder så frem
til at der er fejl i den ene blok.... Man skulle fandme tro der sad en
timer i dem

Nå, men da itbutikkens garanti var udløbet ville jeg gå ind på
apacer.com for at finde ud af hvordan ombytning skulle foregå, men jeg
får bare timeout når jeg prøver.

Er det en forkert adresse jeg prøver, eller er Apacer gået nedenom og
hjem?

Flemming

Fra : Zalasta

Dato : 16-08-02 14:00

de ram jeg købte var der rent faktisk 10 år på

Fra : Andy

Dato : 16-08-02 22:15

> Er det en forkert adresse jeg prøver, eller er Apacer gået nedenom og
> hjem?

Acer går nok ikke lige neden om og hjem lige med det samme...

mvh,

Andy

Fra : Flemming Joensson

Dato : 17-08-02 22:43

"Andy" <aaa_2500X@hotmail.com> wrote in

> Acer går nok ikke lige neden om og hjem lige med det samme...

Acer != Apacer, og man ved jo aldrig hvad der kan ske. Men jeg har som
sagt fundet ud af at det var den engelske server der bare var nede i
24timer.

Flemming

Fra : Flemming Joensson

Dato : 16-08-02 08:09

Flemming Joensson <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> wrote in

> Er det en forkert adresse jeg prøver, eller er Apacer gået nedenom
> og hjem?

Hmm, apacer.com.tw virker, men mit Taiwanesiske er ikke lige det
stærkeste - så det er nok bare den engelske server (apacer.com) der er
nede.

Flemming

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 16-08-02 11:18