Ægte trådløs mus
Fra : Jan

Dato : 15-08-02 18:19

Hej
Jeg synes jeg har set en trådløs mus der bliver sat til USB så den er helt
ledningsfri.
Altså sådan at modtageren sidder i USB porten.
Nogen der ved noget ?

Jan

Fra : Christian Catu

Dato : 15-08-02 18:24

"Jan" <janpetri@pc.dk> wrote in message

> [...]
> ledningsfri.
> Altså sådan at modtageren sidder i USB porten.

Jeg synes altid jeg har hørt at det gælder om at få disse modtagere 20-25 cm
væk fra pc'en, hvorfor din påstand virker lidt besynderlig. Men det er ikke
noget jeg ved ret meget om

Catu

Fra : Jan

Dato : 15-08-02 18:35

Hej igen
Nej det jeg mener at have hørt er at der er en modtager/sender der sættes
direkte i USB porten, og den skulle være uden ledning. Det skulle bare være
en lille ting som ikke fylder ret meget.

Jan

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 16-08-02 08:37

> [...]
være
> en lille ting som ikke fylder ret meget.

Bilka havde den sidste år op til jul - ikke trust's version men en anden...!
På 2.4GHz båndet...

/H3nrik!

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 15-08-02 18:17

> [...]
> ledningsfri.
> Altså sådan at modtageren sidder i USB porten.

Helt ledningsfrie mus findes ikke.
Men trådløse mus har en sender/modtager box der forbindes til PS/2 eller USB
udgangen med en ledning.

Det er dejligt at der ikke er ledning i musen, men den løber tør for strøm
og det er ret irreterende, for den gør det selvfølgelig når man ikke har
friske batterier på lager.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Hansen

Dato : 15-08-02 18:35

"Jan" <janpetri@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ledningsfri.
> Altså sådan at modtageren sidder i USB porten.

Kan det være denne her?

http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=12781

--

Hansen

To reply, remove NOSPAM in email.

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 15-08-02 18:34

> [...]
> ledningsfri.
> Altså sådan at modtageren sidder i USB porten.

Trust har denne: http://www.trust.com/products/frame-product.htm?artnr=12781

Mvh. Lars

Fra : Leony

Dato : 16-08-02 22:14

> [...]

> ledningsfri.
> Altså sådan at modtageren sidder i USB porten.

Så en Typhoon mus i Merlin i dag. Modtageren blev sat i USB-porten og så
skulle den køre. Der er vist også lavet et par BlueTooth varianter.
En trådløs mus er vel helt ledningsfri uanset om den bliver sat til USB
eller ej, hvis ikke er den jo ikke trådløs.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 16-08-02 22:17

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message

> [...]
> En trådløs mus er vel helt ledningsfri uanset om den bliver sat til USB
> eller ej, hvis ikke er den jo ikke trådløs.

På det fleste er der en "tråd" fra modtageren og til computeren.
Det han mener er vel at USB-stikket og modtageren er bygget sammen.

Mvh. Lars

Fra : Peter Jespersen

Dato : 17-08-02 13:04

On Fri, 16 Aug 2002 23:16:50 +0200, Lars Hedegaard Pedersen wrote:

> [...]
>
>På det fleste er der en "tråd" fra modtageren og til computeren.
>Det han mener er vel at USB-stikket og modtageren er bygget sammen.

Kan ikke se at det skulle gøre den mere trådløs!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
The USA defintion of Democracy: 26% of the registered voters are able to
elect the president.

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 17-08-02 11:16

"Peter Jespersen" <flywheel@illogical.dk> wrote in message

> Kan ikke se at det skulle gøre den mere trådløs!

Så ledningsløs da

Mvh. Lars

Fra : Leony

Dato : 17-08-02 14:58

"Lars Hedegaard Pedersen" <hedegaard@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en
meddelelse news:3d5d6bc5$0$27862$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> På det fleste er der en "tråd" fra modtageren og til computeren.
> Det han mener er vel at USB-stikket og modtageren er bygget sammen.

Det regnede jeg også med. Kan dog ikke se forskellen på om du sætter en dims
i USB-porten eller en modtager med en lille ledning.

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 16-08-02 22:34

> [...]
> ledningsfri.
> Altså sådan at modtageren sidder i USB porten.

Logitech laver også denne her:
http://www.logitech.com/index.cfm?countryid=4&languageid=1&page=products/det
ails&CRID=3&CONTENTID=4981

Det er egentlig en "pegepind", men den kan også bruges som mus. Jeg ved dog
ikke hvor god den er som mus. Den ser lidt smal ud. Der følger en Bluetooth
modtager med som kan sættes direkte i USB porten.

Mvh. Lars