Andet multimedie
bentjuul 3670
Åbne tegninger fra AutoCad
Fra : ~~Wing~~

Dato : 15-08-02 06:17

Hejsa

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp fra jer vedr. valg af software.. Vi er en
lille forretning som modtager en del tegninger over mail som er lavet i
Autocad, men vi har ikke Autocad selv. Derfor er vi ude i byen for at få
tegningerne udskrevet. Det er blevet for bøvlet da vi efterhånden modtager
en del tegninger og skitser.
Autocad er rimelig kostbart at anskaffe i sin fulde version, og da vi
formentelig ikke selv kommer til at tegne i programmet men rent faktisk bare
skal bruge et program som kan åbne og udskrive de tegninger og skitseforslag
som vi modtager, er jeg meget ivrig efter at høre om der er nogle som kan
fortælle os lidt om hvad muligheder vi har.

Vi kører med Windows Xp Pro.

René Petersen

Fra : Mogens

Dato : 15-08-02 07:07

On Thu, 15 Aug 2002 07:16:56 +0200, "~~Wing~~"
<~thepetersen@hotmail.com~> wrote:

> [...]
>som vi modtager, er jeg meget ivrig efter at høre om der er nogle som kan
>fortælle os lidt om hvad muligheder vi har.

Hej

Firmaet Autodesk, som jo laver Autocad, har en gratis viewer til
Autocad tegninger og den fungerer faktisk ganske udemærket.
Programmet hedder Volo View Express og kan hentes hos
www.Autodesk.com
http://usa.autodesk.com/adsk/section/0,,837637-123112,00.html

mvh Mogens

Fra : B. Jakobsen

Dato : 15-08-02 07:14

Der i øjeblikket en AutoCad Lite på auktion på QXL.dk
http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/Q1015184759/_34439001/
LS20-54-5F88065FC007C3/

Det ser ud til at være en fin handel synes jeg

kh
Bjørn