K: Reservedele Olivetti echos p100
Fra : k.berg

Dato : 14-08-02 20:51

Hej jeg mangler lige lidt reservedele til min Echos P100,det drejer sig om
powersupply og evt batteri,samt backupbatteri
Send lige en mail til
kberg@image.dk

_________________________________________ kurt berg ICQ#:12033828 Current
ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +278314212033828 More ways
to contact me: http://wwp.icq.com/12033828

Fra : Madsen

Dato : 14-08-02 20:59

k.berg skrev:

> Hej jeg mangler lige lidt reservedele til min Echos P100,det
> drejer sig om powersupply og evt batteri,samt backupbatteri

Så led i en af markedsgrupperne. Denne gruppe er ikke beregnet til
køb og salg.

Madsen.

Fra : Andy

Dato : 14-08-02 21:14

> Hej jeg mangler lige lidt reservedele til min Echos P100,det drejer sig om
> powersupply og evt batteri,samt backupbatteri
> Send lige en mail til

Hvis du ikke kan finde dem brugt, så kan du købe dem nye her:
http://www.gmkbatteries.co.uk/acatalog/GMK_Batteries_co_uk__Notebook_AC_Adap
ters_15.html
http://www.gmkbatteries.co.uk/acatalog/GMK_Batteries_co_uk__Olivetti_12.html

mvh,