CompactFlash kort..
Fra : [ · B@CHFiRE · ]

Dato : 13-08-02 00:57

Hej,

Jeg står og skal snart til at købe et nyt CF kort. Hvilken fabrikant kan
anbefales? Har tænkt på APacer..

--
Brian J. Nielsen
[ 1.4GHz · 60Gb · 512Mb · 12x10x32 · GeForce3 ]

Fra : Leony

Dato : 13-08-02 06:53

"[ · B@CHFiRE · ]" <New-York@City.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg står og skal snart til at købe et nyt CF kort. Hvilken fabrikant kan
> anbefales? Har tænkt på APacer..

SanDisk er opfinderne, så mon ikke de har rimeligt styr på det.
Jeg har selv et Dane-Elec, som kører problemfrit på 3. måned.
Apacer laver i hvert fald, i min mening, kvalivare.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 13-08-02 13:02

On Tue, 13 Aug 2002 07:53:08 +0200, "Leony"
<leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote:

>SanDisk er opfinderne, så mon ikke de har rimeligt styr på det.

I hvert fald ikke hastighedsmæssigt.
Denne side kunne være god at læse:
http://www.dpreview.com/articles/mediacompare/

Jeg blev først opmærksom på CF-korts hastigheder EFTER jeg købte et
128Mb kort til mit digitale kamera, og det ærgrer mig grænseløst. Ikke
mindst fordi jeg midlertidigt har lånt et væsentligt hurtigere, og
hold da fast for en forskel det kan gøre i praksis. Mit kamera er
blevet et helt andet at arbejde med.
Det ender med at jeg må købe mig et nyt kort.

P.S. Nogen, der vil købe et næsten nyt 128 Mb Lexar CF kort? Jeg
garanterer for at det er stinkende langsomt

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 13-08-02 22:25

On Tue, 13 Aug 2002 14:01:40 +0200, Mikael Ejberg Pedersen
<mikael@ejberg.dk> wrote:

>P.S. Nogen, der vil købe et næsten nyt 128 Mb Lexar CF kort? Jeg
>garanterer for at det er stinkende langsomt

Whoa. Jeg har allerede fået en håndfuld henvendelser på denne her pr.
e-mail, angående hvad jeg vil have for den, nærmere specifikationer,
alder o.s.v.
Så jeg vil da lige sige til jer alle (og andre, der måske bare ikke
har skrevet til mig endnu): Ovenstående var mest ment som en joke. I
hvert fald lige i første omgang.
Jeg skal have mig et nyt og hurtigere CF kort, men ikke lige med det
samme.

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : Henning Sørensen

Dato : 13-08-02 23:43

"Mikael Ejberg Pedersen" <mikael@ejberg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvert fald lige i første omgang.
> Jeg skal have mig et nyt og hurtigere CF kort, men ikke lige med det

Ok - lød som om kortet var lagt nederst i rodeskuffen

/Henning, Sydfyn.

Fra : peter jensen

Dato : 13-08-02 08:56

Leony <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:w8169.351$I46.144768@news010.worldonline.dk...

> [...]
> Jeg har selv et Dane-Elec, som kører problemfrit på 3. måned.
> Apacer laver i hvert fald, i min mening, kvalivare.

SanDisk og Lexar laver begge gode kort. Der findes dog enhel del fabrikater
som er en del billigere end dem. Jeg har selv et billigt Pilotech som
fungerer udmærket i et coolpix kamera.

Fra : [ · B@CHFiRE · ]

Dato : 13-08-02 22:32

Hej,

Okay, takker mange gange for jeres svar. Thank you!