TurboCad
Fra : Bent Løkke

Dato : 11-08-02 23:21

Jeg vil gerne i kontakt med nogen som har kendskab til TurboCad. Jeg skal
have købt et Cad program, men vil ikke betale hverken kr. 40.000 eller
50.000. Jeg skal bruge programmet til mekanisk konstruktion. Måske TurboCad
er løsningen for mig.

Fra : P.C.

Dato : 12-08-02 13:03

Hi.

"Bent Løkke" <bent.lk@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 50.000. Jeg skal bruge programmet til mekanisk konstruktion. Måske TurboCad

Hvad er der galt med IntelliCAD ;
http://www.cadopia.com/
Det er næsten magen til AutoCAD på alle områder og understøtter Lisp ,så du kan
profitere af en masse applikasioner. Der er en gratis demo version på addressen
og det fulde program er ikke specielt kostbart.
P.C.
http://d1o111.dk.telia.net/~u139600113/a

Fra : Lars

Dato : 13-08-02 20:59

In article <3d57a3e1$0$88384$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, per.corell@privat.dk says...

> Hvad er der galt med IntelliCAD ;

Vel fordi det er en 2D-CAD applikation = elektronisk tegnebrædt

> http://www.cadopia.com/
> Det er næsten magen til AutoCAD på alle områder og understøtter Lisp ,så du kan
> profitere af en masse applikasioner.

Det er stadig langt fra featurebaserede 3D-CAD systemer, der er langt mere effektive til
mekanisk konstruktion.

--
Best regards

Lars Sandberg
TechSolution
dba IMAGINiT Technologies

Fra : Lars

Dato : 13-08-02 21:39

In article <3d57a3e1$0$88384$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, per.corell@privat.dk says...
> Det er næsten magen til AutoCAD på alle områder og understøtter Lisp ,så du kan
> profitere af en masse applikasioner.

Ups, jeg glemte at spørge? Hvilke applikationer?

--
Best regards

Lars Sandberg