Hundechat :-)
Fra : Bufas

Dato : 11-08-02 19:21

Hej !

Så er det blevet søndag og vi har gang i Hundechatten !

Kom og få en hundesnak på :

http://icq.homepage.dk/hundechat.html

Mange hilsner

Bufas

ICQ# 44 63 61 65

http://hundelink.homepage.dk

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 13-08-02 18:05

Bufas <bufas@MØGhund.dk> skrev i en
> Hej !
>
> Så er det blevet søndag og vi har gang i Hundechatten !
>
> Kom og få en hundesnak på :
>
> http://icq.homepage.dk/hundechat.html

Det kan godt være jeg spørger dumt, men hvordan kommer man derind?

Bolette

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 13-08-02 19:11

Mener det er noget med et brugernavn man skal oprette, men vær opmærksom på
at det kun er om søndagen vi snakker der, mener det starter ca. kl 20 om
aftenen.
/Carina
www.aussies.dk

Fra : Winther

Dato : 14-08-02 07:31

"Bolette Nielsen" <Bobo@nospam.kimj.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan godt være jeg spørger dumt, men hvordan kommer man derind?
>
> Bolette

Gem linket, evt. under foretrukne . Når det så bliver søndag ca. kl. 20
trykker du på linket, indtaster navn eller nick, så skulle du være på hvis
det virker.

Vh. Winther

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 14-08-02 18:46

Winther <Falk-petersen@removethisadslhome.dk> skrev i en

Hej Carina og Winther

Tak for jeres svar, jeg vil prøve at "kigge" forbi på søndag, håber jeg kan
få det til at virke.

Hvorfor chater man kun om søndagen?

Bolette

Fra : Bufas

Dato : 15-08-02 10:58

"Bolette Nielsen" <Bobo@nospam.kimj.dk> skrøv i

> Hvorfor chater man kun om søndagen?

Fordi ellers er der for få på chatten. Så er det nemmere at samles een gang
om ugen.

Chatten er iøvrigt lavet om så det skulle være nemmere at logge på

Mange hilsner

Bufas

ICQ# 44 63 61 65

http://hundelink.homepage.dk