Kan jeg fuldt udnytte "Soundblaster LIVE! ~
Fra : Flare

Dato : 09-08-02 17:11

Se sub. Jeg kan se at lydkortet har 2 udgange til lyd (for / bag) men, er
dette bare 2 x
stereo eller er det ægte 4.1 souround, da det naturligvis der det jeg
ønsker.

Mvh
Anders

Fra : ZipZap

Dato : 09-08-02 20:04

> Se sub. Jeg kan se at lydkortet har 2 udgange til lyd (for / bag) men, er
> dette bare 2 x
> stereo eller er det ægte 4.1 souround, da det naturligvis der det jeg
> ønsker.

Der er da 4.1.

Fra : Flare

Dato : 10-08-02 16:43

> Der er da 4.1.

Kanon. Synes ikke jeg kan se at det står nogle steder.

Anders

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-08-02 10:29

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> wrote in message

Nej, det kan du ikke. Der er så meget mere potentiale i et moderne lydkort
at det først kommer til sin ret med et _rigtigt_ anlæg.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen