Andet multimedie
bentjuul 3670
To PDF filer samlet i en?
Fra : Lasse

Dato : 19-12-00 15:02

Hejsa, er det muligt at sammensætte to seperate PDF filer i een?

Lasse

Fra : Thomas Bach Piekut

Dato : 19-12-00 15:10

Lasse <ldan97@hotmail.com> wrote:

> Hejsa, er det muligt at sammensætte to seperate PDF filer i een?
Ja du kan sætte dem sammen i Abode Acrobat, men det kræver at du køber
hele pakken både med Distiller og Acrobat.

> Lasse

Thomas Piekut

Fra : Jens Chr. Jensen

Dato : 19-12-00 18:03

Hvis du har Adobe Circulate er det let at bruge. Det viser thumbnails af
alle pdf-filer i samme katalog. Det er bare at trække det ene dokument
over i det andet. Jeg har netop selv brugt det til at samle ca. 30
billeder til et 50 siders dokument. Nogle skulle jeg bruge flere af, de
blev duplikeret lige så enkelt. Derefter blev det hele samlet, kørt over
på en CD og sendt til trykkeriet, der så bare skal køre hele filen
gennem deres Xerox digitalprintmaskine. Smart og enkelt.

mvh.
Jens Chr. Jensen

Fra : dennis

Dato : 20-12-00 09:38

> Hejsa, er det muligt at sammensætte to seperate PDF filer i een?

Hvis du har Adobe Acrobat kan du:
åben det første dokument og vælg: Document ->insert pages

Dennis

Fra : Madsen

Dato : 20-12-00 13:47

"dennis" <wangsoe@DELETE_THISyahoo.dk> skrev:

> Hvis du har Adobe Acrobat kan du:
> åben det første dokument og vælg: Document ->insert pages

Eller brug træk og slip. Det virker heldigvis også i Acrobat :)

--
Mvh Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Martin Poll

Dato : 20-12-00 01:29

hej Lasse

kig på denne side http://www.aroundtablesolution.com/ under products her
er en demo af ARTS Split & Merge Wizard, måske det noget du kan bruge.

Med venlig hilsen

Martin