Top 10 hit liste fra 90'erne?
Fra : Christer Rasmussen

Dato : 09-08-02 09:40

Nogen der kender en side hvor jeg kan se Top 10/20 hit listerne fra hver
måned i 1990 -1996.
Gerne både den Danske og Internationale.

Mvh
Christer Rasmussen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-08-02 19:23

Christer Rasmussen <Xkryster@it.dkX> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aivv7v$2c26$1@news.cybercity.dk...
> Nogen der kender en side hvor jeg kan se Top 10/20 hit listerne fra hver
> måned i 1990 -1996.
> Gerne både den Danske og Internationale.

______________

Her er et link til verdens sansynligvis største database for amle hitlister.
De går tilbage til starten af halvtredserne. Du kan se hvad der var på 1.
pladsen i henholdsvis Amerika, Australien og England, uge for uge. Prøv
http://www.onmc.iinet.net.au/top/1990.htm

Angående gamle danske hitlister har jeg spurgt Leif Wiwelsted og han hjalp
mig med danske hitlister tilbage til 1993. Hvis der er noget du gerne vil
vide, så spørg bare, så skal jeg svare dig. På internet kan jeg kun henvise
til nyere danske hitlister fra 2000 og 2001. Du får lige linkene alligevel.
De er her:
http://www.dr.dk/dansktoppen/2000.htm
http://www.dr.dk/dansktoppen/2001.htm

Hilsen Åge