DVD'er?
Fra : Jebir

Dato : 08-08-02 21:29

Davs alle sammen!

Sad lige og tænkte over; hvor køber I jeres DVDfilm på nettet? Gerne
udenlandske butikker, bare det er rimelige priser - har haft lidt svært ved
at finde noget i DK...

Mikkel Skou

Fra : HKJ

Dato : 08-08-02 21:48

www.futureent.com er nok en af de mest brugte for R1 skiver.

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 08-08-02 21:41

"Jebir" <jebir@dayofdefeat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Sad lige og tænkte over; hvor køber I jeres DVDfilm på nettet? Gerne
> udenlandske butikker, bare det er rimelige priser - har haft lidt svært

Har været oppe at vende mange gange her. Søg længere nede i gruppen.
Aligevel vil jeg lige nævne www.futureent.com Det er stedet jeg handler
og kan klart anbefale det.

Peet
DK

Fra : ML-78

Dato : 08-08-02 22:14

> Sad lige og tænkte over; hvor køber I jeres DVDfilm på nettet? Gerne
> udenlandske butikker, bare det er rimelige priser - har haft lidt svært
ved
> at finde noget i DK...

R1: www.futureent.com
R2: www.bensonsworld.co.uk

ML-78

Fra : / / dentro / /

Dato : 08-08-02 23:20

"ML-78" <mhl78@NOSPAMobel.auc.dk> skrev i en meddelelse

| R2: www.bensonsworld.co.uk

Her kan man da ikke se om der er danske undertekster på kan man??

/ / dentro / /

Fra : ML-78

Dato : 09-08-02 14:13

> Her kan man da ikke se om der er danske undertekster på kan man??

Det er vist rigtigt, men så kan du f.eks. slå den samme titel op på en anden
side, der har disse oplysninger (f.eks. www.blackstar.co.uk). Det er dog
ikke altid, at man kan tage sådanne oplysninger for gode varer, bare fordi
en forretning oplyser det - nogle gange kan der endda være forkerte
angivelser på selve DVD-pakken.

ML-78

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 08-08-02 22:29

On Thu, 8 Aug 2002 22:28:48 +0200, "Jebir" <jebir@dayofdefeat.dk>
wrote:

> [...]
>
>Sad lige og tænkte over; hvor køber I jeres DVDfilm på nettet? Gerne
>udenlandske butikker, bare det er rimelige priser - har haft lidt svært ved

Kig på OSS:
http://brandtnielsen.adr.dk/dkkulturfilm.html

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Per Kristensen

Dato : 09-08-02 07:52

> [...]
>
> Sad lige og tænkte over; hvor køber I jeres DVDfilm på nettet? Gerne
> udenlandske butikker, bare det er rimelige priser - har haft lidt svært

Well jeg syntes ikke det kan svare sig med udenlandske butikker. Hvis jeg
bestiller en DVD film, så forventer jeg at have den dagen efter, og det har
jeg ikke hvis jeg bestiller ved de engelske. Så jeg holder mig til
www.proshop.dk eller også www.dvdoo.dk .

Fra : ML-78

Dato : 09-08-02 08:19

> [...]
har
> jeg ikke hvis jeg bestiller ved de engelske. Så jeg holder mig til

Jeg synes til gengæld ikke det kan svare sig med de danske butikker.
Priserne er ofte en hel del højere - i bedste fald er de sammenlignelige. Så
kan jeg sagtens leve med, at bestillingen ankommer nogle få dage efter i
stedet for dagen efter.

ML-78

Fra : Lars Skov

Dato : 09-08-02 10:57

De bedste steder i England er www.bensonsworld.co.uk (ingen porto til
Danmark), www.blackstar.co.uk, www.streetsonline.co.uk (priserne varierer
en del, så nogengange er streetsonline og blackstar billigere selvom man
skal betale lidt i porto)

Det eneste sikre sted for US-discs hvor man ikke risikerer moms/told/gebyr
er www.futureent.com (billigt og portofrit)

Fra : Taba

Dato : 09-08-02 12:23

> [...]
> en del, så nogengange er streetsonline og blackstar billigere selvom man

Er det kun ved bensonsworld man ikke betaler porto til Danmark, eller gælder
det også de andre?
Hvordan foregår betalingen? Visa-Dankort, eller...?

--
/Taba
Fjern "REMOVE" i mail adr. for at svare direkte

Fra : Jens Thomsen

Dato : 10-08-02 17:47

"Taba" <famtabaREMOVE@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Er det kun ved bensonsworld man ikke betaler porto til Danmark, eller
gælder
> det også de andre?

Bensonsworld og futureent er mig bekendt de eneste forhandlere af betydning
med gratis forsendelse.

> Hvordan foregår betalingen? Visa-Dankort, eller...?

Jep. Visa eller et Mastercard kan gøre det.

Vær opmærksom på, at futureent trækker pengene allerede ved bestilling, hvor
alle andre først gør det ved afsendelse af varen.

MVH
Jens

Fra : Jens Thomsen

Dato : 10-08-02 17:45

"Lars Skov" <lars@skovsverden.dk> skrev i en meddelelse

> Det eneste sikre sted for US-discs hvor man ikke risikerer moms/told/gebyr
> er www.futureent.com (billigt og portofrit)

Der er nu flere steder at vælge mellem.

http://www.movietyme.com er en anden forhandler efter samme princip som
futureent (engelsk import = ingen ekstra regning). De kan endda være en hel
del billigere på udvalgte titler (især Criterion). Til gengæld tager de
penge for forsendelse og lang tid om at få sagerne hjem.

MVH
Jens