ADVARSEL: Tyrkiet/Cesme: Hotel Golden Dolp~
Fra : ML

Dato : 08-08-02 11:31

Er netop hjemkommet efter 14 dages ferie på ovennævnte hotel. Dejligt pænt
hotel, lækker strand, god pool, god mad, flinke mennesker, gode guider osv
osv osv.

MEN: Der er en ubeskrivelig larm på det hotel. Der er cafeer der spiller høj
musik fra kl. ca. 1100 - ca. 0200. Nogle steder har Dansk Folkeferie
lejligheder beliggende ca. 5 m fra de højttalere. Musikken vil nogen synes
er OK, men lydstyrken er ikke til at holde ud. Tyrkere elsker musik, høj
musik. Ikke noget ondt i det.

Dette er blot en advarsel til andre som kunne tænke sig at rejse til det
hotel. Bed om at få en lejlighed i den rolige ende. Vi måtte bede om at
blive flyttet efter den 1. uge. Vi kunne simpelthen ikke holde ud at sidde
på vores altan, og når vi gik ind kunne vi stadig høre musikken spille.

ML

Fra : Michael Andreasen

Dato : 08-08-02 11:45

"ML" <lars.fredenslund@get2net.dk> wrote in message
> Dette er blot en advarsel til andre som kunne tænke sig at rejse til det
> hotel. Bed om at få en lejlighed i den rolige ende. Vi måtte bede om at

Tak for god info :ø]

Michael

Fra : CeeCee

Dato : 09-08-02 12:45

Ja tak - jeg holdt desværre min bryllupsrejse dér sidste år....og kun fordi
vores rejse til Sicilien blev aflyst (Da Etna var i udbrud)....

Vi valgte Golden Dolphin udfra billederne i kataloget. Aldrig har jeg da
været et sted med så megen larm. I de 2 uger vi var der, havde de problemer
med kloakering, så der også en ufattelig stank. Larmen og stanken var
ulidelig, vi fik ødelagt vores bryllupsrejse....fy for den lede et hotel -
alle burde tage det hotel af deres program.

CeeCee

Fra : Torben Andersen

Dato : 09-08-02 23:00

Til ML
Da vi skal derned til okt. vil jeg lige høre om det er muligt at leje bil,
gennem Dansk Folkeferie på stedet, og hvad priserne er.

Mvh. Fam. Andersen

Fra : ML

Dato : 10-08-02 11:01

Det er muligt og det koster ca. 400 pr. dag. Afhængig af størrelse og
aircon. Prisen er incl. forsikring og fri kilometer.

Lars.