Hvem kender det? AGP-V7700 GeForce2 GTS De~
Fra : Annie & John

Dato : 08-08-02 09:26

Vi skal have nyt grafikkort og påtænker at købe det beskrevne - og vil
gerne vide, om andre brugere kender kortet:

AGP-V7700 GeForce2 GTS Deluxe
ASUS AGP-V7700 GeForce2 GTS Deluxe now bundled with Soldier of Fortune and
3Deep, VideoSecurity, SmartDoctorT and 3D Glasses.

Det er specielt det medfølgende softwareprogram "VideoSecurity" der har
vores interesse - er der nogen, som kender til det program og hvordan det
virker??

Venlig hilsen
Annie

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 08-08-02 10:06

> AGP-V7700 GeForce2 GTS Deluxe
> ASUS AGP-V7700 GeForce2 GTS Deluxe now bundled with Soldier of Fortune and
> 3Deep, VideoSecurity, SmartDoctorT and 3D Glasses.

Jeg har lige solgt sådan et par stykker her. Jeg har været utrolig glad for
det må jeg sige. Det kan stadig spille alle spil, tvout og in er glimrende.
3D brillerne får du dog nok IKKE brug for, det er bare pjat.. Men glimrende
kort. Jeg solgte det KUN pga. at jeg købte mig et ASUS Geforce 4 V4600 for
at få lidt extra drames i spil

Smartdoctor kan vise dig temperaturen på kortet.

3Deep er et program til noget billedehalløj, har adrig brugt det, så ved
ikke helt hvad det går ud på.

> Det er specielt det medfølgende softwareprogram "VideoSecurity" der har
> vores interesse - er der nogen, som kender til det program og hvordan det
> virker??

Du kan tilslutte et videokamera i et rum, når den så detektere ændringer i
billedet, fx. hvis en person kommer inden for dens view, så begynder det at
film. Meget smart, men det er kun "legetøj" Virker dog umiddelbart efter
hensigten.

Men, jeg vil ikke sigte efter et Geforce 2 mere, ikke fra nyt. Du kan få
Geforce 3/4 til nogenlunde samme pris, men så skal man selvfølgelig holde
øje med om der er tv in på kortet, det er der ikke på mange af de mindre
modeller.

VH
Peet

Fra : Annie & John

Dato : 08-08-02 17:07

Hej Peet,

Tak for det fine svar.
Venlig hilsen
Annie

Fra : DWM

Dato : 09-08-02 17:07

Peter Tønnesen" <dali909@direkte.org> skrev i en meddelelse
> 3Deep er et program til noget billedehalløj, har adrig brugt det, så ved
> ikke helt hvad det går ud på.

Det er et program til at indstille gamma, contrast og brightness.
Personligt mener jeg ikke at det kan bruges til noget.

/Kenneth Iversen

Fra : Olsen

Dato : 10-08-02 00:20

"Annie & John" <inni@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> glimrende

3D effekten er MEGET overbevisende i visse spil....prøvede med min dengang
V6800 GF1.

Man blir dog hurtig svimmel..

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 11-08-02 10:12

"Olsen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> "Annie & John" <inni@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> 3D effekten er MEGET overbevisende i visse spil....prøvede med min dengang
> V6800 GF1.

Njoe, var ret flot i Quake 3, men mener ikke det er "smerten" værd. Utroligt
usundt for øjnene, og det kræver i teorien en skærm meed utrolig høj
refreshrate, for at effekten bliver 100% ok.

VH
Peet