Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Oplysninger om 16mm Bolex Paillard
Fra : Langgaard

Dato : 08-08-02 08:40

Hej

Jeg har fundet sådan en, er der en samler der ved noget om alder på den, så
send en mail.

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så send en mail !

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-

Fra : Ernst Hove

Dato : 08-08-02 17:38

Jeg har set dem til hos fotohandlere omkring 1960 - 1968.
Har ikke selv kendskab til mærket, men skulle nære et af de bedste på sin
tid. Var til proff. brug

Fra : Langgaard

Dato : 11-08-02 10:47

Hej

Lidt er bedre end ingen oplysning, tak !

Det virker også som noget kram, den ville nok ikke være til at betale hvis
den skulle laves i dag !

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-08-02 16:51

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> Hej
>
> Lidt er bedre end ingen oplysning, tak !
>
> Det virker også som noget kram, den ville nok ikke være til at betale hvis
> den skulle laves i dag !

Det er slet ikke fordi, jeg er utilfreds med, at du spørger her, men
hvorfor søger du ikke bare selv på nettet? Det er meget hurtigere.
Internettet er en uudtømmelig kilde til oplysning om hvad som helst. Du
kan f.eks. se på:

<http://www.leprogres.fr/fex-indo/bolex/cadre1.html>
<http://www.movie-camera.it/bolexi.html>
<http://www.super8guy.com/FilmCameras/Bolex.html>
<http://www.city-net.com/~fodder/bolex/>
<http://www.xs4all.nl/~wichm/cinemat.html>
<http://www.bolex.co.uk/>

Fra disse kan du blive linket videre til utallige andre sites. Jeg
begyndte selv at interessere mig for Minox forrige år, og det var
utroligt så meget, jeg lærte om det på kort tid via internettet.
--
Henrik Münster
Esbjerg