grafikkort matrox G400
Fra : Ivan Haar

Dato : 08-08-02 20:47

Hej jeg har et matrox g400 grafikkort og der bruges DirectX 8,1 problemet er
at man ikke kan køre Lego racer 2 (sort skærm) . Når man køre DirectX
diagnostic tool , for man at vide at driverne til direct draw ikke kan
bruges og skal opdateres , men jeg har hentet de sidste nye driver til
kortet , hvad gør jeg ? .
Med Venlig hilsen
Heidi & Ivan

Fra : Esben

Dato : 08-08-02 01:56

"Ivan Haar" <ivanhaar@thepentagon.com> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> bruges og skal opdateres , men jeg har hentet de sidste nye driver til

Har I afinstalleret de gamle drivere helt? Der findes et værktøj til at
fjerne dem helt, det hedder "Powerdesk Uninstall" og kan findes her:
http://www.matrox.com/mga/support/drivers/files/ftp_util2.cfm

Prøv at køre det, reboot, og installer den nye driver igen.

--
Esben

Fra : JRS

Dato : 08-08-02 11:43

> [...]
> diagnostic tool , for man at vide at driverne til direct draw ikke kan
> bruges og skal opdateres , men jeg har hentet de sidste nye driver til

Tjek liiige din dato

MVH
JRS

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 08-08-02 12:10

> [...]
> diagnostic tool , for man at vide at driverne til direct draw ikke kan
> bruges og skal opdateres , men jeg har hentet de sidste nye driver til

Kan også være et problem med DirectX. Prøv evt. at geninstallere DX81... nu
du er igang -)

Peet
DK