Problemer med Exchange Server 5.5
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 11-12-00 16:55

Hey!

Jeg sidder med et kæmpe problem, som jeg meget gerne skulle have løst.
Eftersom min server var på vej ned - var det mig ikke muligt at lave en
backup, men jeg fik dog kopieret nogle af mine filer fra min MS Exchange 5.5
server over på et andet drev. Nu er mit problem så, at jeg ikke kan få
filerne tilbage igen (efter en ny install. af Exchangeserveren). Det vil med
andre ord sige, at jeg ikke kan "komme i kontakt" med alle de mails,
adresser osv. som lå i de forskellige postkasser. Jeg har bl.a. en kopi af
priv.edb og public.edb filerne. Det skulle vist gerne være der alle mails
ligger. Og nu er det stor spørgsmål så - kan det på nogen måde lade sig
gøre, at få de mails tilbage i de respektive postkasser igen?

Det skal siges, at jeg er forholdsvis ny i Exchange, og var derfor måske
lidt naiv, da jeg troede jeg bare kunne overskrive de nye priv.edb og
public.edb med de gamle jeg havde reddet. Men dette virkede ikke, da 2 af
Exchange-servicerne ikke ville starte. Er det hele tabt eller kan det
reddes. Håber i forstår min forklaring.

Jeg håber, at der er nogen som kan hjælpe mig her. På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Henrik Pedersen