Radeon 9700 annonceret
Fra : Sven

Dato : 07-08-02 16:38

Hej.
Læste på http://www.anandtech.com/news/shownews.html?i=16986&t=pn at Radeon
nu er officielt annonceret til at køre 325/620Mhz osv og det ser jo meget
godt ud. De skriver, at prisen vil være ca $399, er der ikke noget med, at
vi skal gange med ca 10 for at få den danske pris? (Dollars kurs, dansk moms
osv)
I så fald vil det ca komme til at koste 4000,- her. Eller er det helt ved
siden af?

Sven

Fra : Mythos

Dato : 07-08-02 17:23

"Sven" <burgurne@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> osv)
> I så fald vil det ca komme til at koste 4000,- her. Eller er det helt ved

Prøv denne side, den er ret god til det med $
http://www.6guide.dk/kurskalk/kurskalk.asp

Kim Larsen

Fra : Sven

Dato : 07-08-02 18:20

> Prøv denne side, den er ret god til det med $
> http://www.6guide.dk/kurskalk/kurskalk.asp
>
> Kim Larsen

Jo, men det holder jo ingen steder bare direkte at omregne dollarskursen. Vi
har jo altså NOGET mere moms end amerikanerne.

Sven

Fra : Brinker

Dato : 07-08-02 20:17

Den Amerikanske dollar står i dag 7/8-02 i kurs 7.66.
Så de 399.$ er = 3056,25 dkr.
Så skal vi have 25 % moms oven i. 3056,25 + 764,10 = 3820,25.-dkr.
Men er det ikke meget normalt, at betale små 4000.- , for det nyeste
toptunet grafikkort.
tror jeg.
brinker

Fra : Sven

Dato : 07-08-02 20:31

> Den Amerikanske dollar står i dag 7/8-02 i kurs 7.66.
> Så de 399.$ er = 3056,25 dkr.
> Så skal vi have 25 % moms oven i. 3056,25 + 764,10 = 3820,25.-dkr.

Ja, det var også sådan jeg ville regne det ud.

> Men er det ikke meget normalt, at betale små 4000.- , for det nyeste
> toptunet grafikkort.
> tror jeg.
> brinker

Jo, bestemt, men jeg havde hørt rygter om, at det ville koste mellem 4700,-
og 5000,-kr, så hvis dit/mit regnestykke holder, er det jo kun positivt for
mig

Sven