En happy en :-)
Fra : Thomas

Dato : 07-08-02 15:37

Hej med jer.

Jeg har været ude at flyve med Maersk og benyttet mig af det fine "kvali"
lydsystem der nu findes i en Boeing 737 Her hørte jeg en sang som jeg
bare ikke kan finde nogle steder igen

Den starter med en Michael Jackson "They don't care about us" agtig rytme
som ligger som baggrund gennem hele sangen.

Det er en kvinde der synger og hovedparten af omkvædet lyder sådan her:
( jeg er rimelig sikker da jeg skrev det ned på et stykke papir, mens jeg
hørte sangen)

I just wanna be happy
some day
You can't stop me for trying
What if I wanna be happy
some day

Kan I hjælpe mig ?

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-02 16:24

Thomas wrote:
> Det er en kvinde der synger og hovedparten af omkvædet lyder sådan her:
>
> I just wanna be happy
> some day
> You can't stop me for trying
> What if I wanna be happy
> some day

Jeg gætter på du har hørt forkert, og hun synger "sue me" i stedet for
"some day". I så fald er svaret: Stina Stina - Sue Me

- Karsten

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 08-08-02 07:28

"Thomas" <autzen@----removethis----stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Det er en kvinde der synger og hovedparten af omkvædet lyder sådan her:
> ( jeg er rimelig sikker da jeg skrev det ned på et stykke papir, mens jeg

Det er helt klart, som det skrives andetsteds, Stina Stina med "Sue me"...
Hele albummet (Dumb Angel) er forresten forrygende! Og så rykker hun godt
Live også...

Underligt at hun ikke har solgt mere end hun har... en skam for
pladebranchen...

Læs lidt mere f.eks. her:
http://www.chilinet.dk/content/article.asp?articleId=2644

> Thomas

Lars B. Jensen
http://www.zulfo.dk http://www.sheewaklub.dk

Fra : Thomas

Dato : 09-08-02 15:46

> [...]
>Live også...

>Underligt at hun ikke har solgt mere end hun har... en skam for

Tak Lars og Karsten

I havde helt ret med jeres gæt Jeg har lige lånt cd'en på biblioteket,
og der er
jo rigtig nok mange gode sange jeg kender uden at vide at det var Stina
Stina.

Thomas