Hjælp mig!
Fra : Germaine Nielsen

Dato : 07-08-02 14:59

Hej alle i nyhedsgruppen!

Jeg henvender mig til jer i dette forum, da jeg håber, at der er nogle
her, som kunne være interesseret i at give mig et godt Agility-liv!
Hvad mener jeg så med det? Jeg er en Border Collie/Labrador-blanding
på 5 år, som har dyrket agility sammen med min far, men da han har
fundet andet arbejde med meget skiftende arbejdstider, så har han ikke
længere tid til at give mig de udfordringer, som jeg er helt vild med
- nemlig agility-banen. Min menneskemor har selv hendes 3 egne hunde +
2 børn, så hun har heller ikke tid til mig. Jeg er nu så ked af det,
at jeg altid ligger ovenpå og isolerer mig fra resten af flokken,
medens de andre er nedenunder i stuen. Jeg mener da selv, at jeg har
nogle gode agilityår tilbage, men hvem har lyst til at give mig dem?
Jeg er også en rigtig god familiehund + jeg har nok Danmarks blødeste
pels, så jeg er dejlig at "nysse". Vi bor i nærheden af Tønder, hvis
der skulle være nogle seriøse interesserede! Hvis I henvender jer
privat til os, så er jeg sikker på, at I kan få nogle gode billeder
sendt tilbage til jer, hvis dette skulle have interesse. Er der nogen,
som kan hjælpe mig?

Med vovlig hilsen
Sweety ("snøft!!!")

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 07-08-02 15:21

Hej Sweety
hvis du gerne vil ud til agilityfolk, er det måske en ide at oplyse hvilken
klasse du løber agility i, og om du er en han/hun hund?
/Carina
en anden markedsgruppe du kan prøve er : dk.marked.privat.dyr
\ | /
@-@
Http://80.54.62.166