Hvad har Geocities gang i ??
Fra : Per K.

Dato : 07-08-02 15:13

Det var da lige godt pokkers.
De sidste 2 timer har deres server skvattet og kommet op igen med 5min
mellemrum.
Bedst som den er kommet igang igen så skvatter
hele lortet igen.
Det var da lige godt satans med de Geocities der.

Venligst Per

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 07-08-02 18:45

On Wed, 7 Aug 2002 16:13:26 +0200, "Per K." <persen1@NONOyahoo.dk>
wrote:

> [...]
>Bedst som den er kommet igang igen så skvatter
>hele lortet igen.
>Det var da lige godt satans med de Geocities der.

Prøv support@geocities.com

Der ved de mere end gruppen gør.

Fra : Peter T.

Dato : 07-08-02 19:31

"Per K." <persen1@NONOyahoo.dk> wrote in news:zT949.79$oz5.1151
@news.get2net.dk:

> [...]
> Bedst som den er kommet igang igen så skvatter
> hele lortet igen.
> Det var da lige godt satans med de Geocities der.

Jeg læste igår, at der har været adskillige DDoS-angreb igang på
amerikanske servere siden igår kl 9. Jeg ved ikke hvor meget man skal
lægge i det.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware this morning"

Fra : Per K.

Dato : 07-08-02 19:48

"Peter T." <n@d.a> skrev i en meddelelse
> [...]
> Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
>
> "I love the smell of new hardware this morning"

Har hittet ud af noget, Geocities har lagt restriktioner på deres sites så
at der er et max af sendte bytes på dem, og derfor lukker de bare ned
for siten når det antal bytes er nået.
De har tilsyneladende fulgt trop sammen med Fortunecity som gør det samme.
Surt.

Venligst Per

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 07-08-02 20:06

"Per K." <persen1@NONOyahoo.dk> writes:

>De har tilsyneladende fulgt trop sammen med Fortunecity som gør det samme.
>Surt.

Man kan vel betale sig fra det?

Mvh.
   Klaus, der påpeger, at dotcom-bølgen ikke er mere.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-08-02 08:53

On Wed, 7 Aug 2002 20:48:13 +0200, "Per K." <persen1@NONOyahoo.dk>
wrote:

> [...]
>for siten når det antal bytes er nået.
>De har tilsyneladende fulgt trop sammen med Fortunecity som gør det samme.

Et vildt gæt i tågen, det er vel for at undgå yderliger DoS angreb,
hvis de lukker ned, så får DoS'angriberne ikke hel til at holde
systemmet nede i længer tid?

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.