Bali..
Fra : Michael Farvin

Dato : 07-08-02 12:03

Er der nogen der kender noget til prisniveauet på Bali. Venner jeg har
snakket med ( som var der for et par år siden ) siger at det er rørende
billigt, mens der i div. kataloger snakkes om helt andre priser. Men hvad er
rigtigt. Og hvis der i øvrigt er andre erfaringer omkring Bali, ville jeg da
blive glad for lidt input.
På forhånd tak.

Fra : Lau Saugman Hansen

Dato : 07-08-02 12:10

Jeg var på Bali oktober sidste år som rygsækrejsende og kan huske følgende
priser:

Overnatning fra 35-120 kr. per nat. Hvis man var villig til at give ca. 90,-
fik man mange steder svømmepøl og et fint rent værelse dog uden
aircondition.

Mad:
Et godt aftensmåltid svingede fra 25-200,-. for 25,- fik man ris, kylling,
æg osv. og det smagte rigtig godt, men det var ikke på restauranter - der er
priserne noget dyrere. Dog kan man godt spise for 50kr,- på restuaranterne
for et måltid godt mad med øl/sodavand.

Alt i alt ER Bali billig og hvis man er afsted mere end 14 dage kan det ofte
godt betale sig fremfor f.eks. grækenland, spanien osv..

Mvh Lau