DVD
Fra : Jørgen Storgaard

Dato : 07-08-02 11:15

Hej NG

Da min gamle CD-rom-drev er gået sig en tur har jeg lånt et DVD drev.

Når jeg putter en DVD-CD i drevet kommer den frem med oplysning om at der
mangler en dekoder.

Drevet er Creative DVD 5240E-1, er det et program jeg mangler?,

Den alm driver fandt sys. selv. kører forøvrigt Win 2000 prof.

Hilsen

Jørgen Storgaard

Fra : Mogens

Dato : 07-08-02 11:20

On Wed, 7 Aug 2002 12:14:39 +0200, "Jørgen Storgaard"
<storgaard@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>mangler en dekoder.
>
>Drevet er Creative DVD 5240E-1, er det et program jeg mangler?,

Du mangler et program der akan dekode filmen. F.eks. PowerDVD.
Den fulgte sikkert med drevet, så prøv om ikke du kan låne CD'en
også.

mvh Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-02 11:55

Mogens wrote:

> Du mangler et program der akan dekode filmen. F.eks. PowerDVD.

VLC fra videolan.org kan også bruges.

http://videolan.org/vlc/

Til Windows:

http://videolan.org/pub/videolan/vlc/0.4.1/win32/vlc-0.4.1-win32.exe