Tiscali m. alm. modem: laaangsomt !
Fra : JN

Dato : 07-08-02 09:57

Tiscali m. alm. modem: laaangsomt !

Jeg har deres almindelige Netsurfer-abonnemt, hvor man betaler efter
forbrug.

Hos mig er forbindelse lamgsom og meget ustabil: Har I de samme oplevelser?

Det er en ret god både for Tiscali at tjene penge på. Sekunderne tikker når
man bruger deres abonnemet.

mvh Jakob

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 07-08-02 11:18

In article <yi549.6323$G3.794747@news010.worldonline.dk>, JN wrote:

> Jeg har deres almindelige Netsurfer-abonnemt, hvor man betaler efter
> forbrug.
>
> Hos mig er forbindelse lamgsom og meget ustabil: Har I de samme oplevelser?

Har du talt med supporten?

> Det er en ret god både for Tiscali at tjene penge på. Sekunderne tikker når
> man bruger deres abonnemet.

Ja, det kan nemlig rigtig godt betale sig i det lange løb når der er så
mange udbydere man kan skifte til. Eller?

--
Andreas Plesner Jacobsen | Women's virtue is man's greatest invention.

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 16-08-02 15:01

In article <slrnal1sup.9pq.apj@slartibartfast.nerd.dk>,
Andreas Plesner Jacobsen claimed the following:

> Har du talt med supporten?

Supportrobotten? Eller er der virkeligt folk der venter indtil der kommer en
supporter i røret?

> Ja, det kan nemlig rigtig godt betale sig i det lange løb når der er så
> mange udbydere man kan skifte til. Eller?

Det samme må Tiscali's ledelse spekulere over..

--
Anders Vind Ebbesen
"Any doctrine that weakens personal responsibility for judgement and for action

Fra : Peter Brodersen

Dato : 16-08-02 23:47

On Fri, 16 Aug 2002 14:01:25 +0000 (UTC), spam@boomer.dk (Anders Vind
Ebbesen) wrote:

>Supportrobotten? Eller er der virkeligt folk der venter indtil der kommer en
>supporter i røret?

Arbejder du stadigvæk som supporter hos en anden udbyder?

--
- Peter Brodersen

Fra : Morten Kjær Nielsen

Dato : 17-08-02 00:25

On Sat, 17 Aug 2002 00:46:45 +0200, Peter Brodersen <usenet@ter.dk>
wrote:

>Arbejder du stadigvæk som supporter hos en anden udbyder?

Sjovt, jeg tænkte egentlig også på at spørge om det tidligere idag.

--
Morten!

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 17-08-02 11:51

In article <ajjvc8$cr1$2@dknews.tiscali.dk>,
Peter Brodersen claimed the following:

> Arbejder du stadigvæk som supporter hos en anden udbyder?

Næh, det er vist ved at være et års tid siden.

Og det afholder mig ikke fra at kritisere nogen af udbyderne.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 17-08-02 23:47

On Sat, 17 Aug 2002 10:50:57 +0000 (UTC), spam@boomer.dk (Anders Vind
Ebbesen) wrote:

>Og det afholder mig ikke fra at kritisere nogen af udbyderne.

Nej, tilsyneladende ikke...?

--
- Peter Brodersen

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 18-08-02 14:12

In article <ajmjo6$gdo$1@dknews.tiscali.dk>,
Peter Brodersen claimed the following:

> Nej, tilsyneladende ikke...?

Heller ikke min tidligere arbejdsplads, omend jeg ikke ved om du har adgang til
deres interne grupper, og dermed kan verificere det (hvis du skulle være
interesseret i det).

Fra : Peter Brodersen

Dato : 18-08-02 14:24

On Sun, 18 Aug 2002 13:12:25 +0000 (UTC), spam@boomer.dk (Anders Vind
Ebbesen) wrote:

>Heller ikke min tidligere arbejdsplads, omend jeg ikke ved om du har adgang til
>deres interne grupper, og dermed kan verificere det (hvis du skulle være
>interesseret i det).

Min undren bestod mest i om der var tale om uvidenhed. Det kunne der
næppe være tale for, da du selv har arbejdet som supporter, og derfor
udmærket ved, at ventetiden skifter fra uge til uge hos stort set alle
udbydere - samt der typisk er flere forskellige afdelinger med
forskellig ventetid (fx kan kundeservice have lang ventetid, mens
supporten ikke har, og så fremdeles).

Da du således ved det, kan jeg ikke tro andet end at du morer dig med
at trolle, som du tidligere har nævnt.

--
- Peter Brodersen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 16-08-02 19:20

Hej Anders Vind Ebbesen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Supportrobotten? Eller er der virkeligt folk der venter indtil der
> kommer en supporter i røret?

Ja, bl.a. mig så sent som for en måneds tid siden. Ventetiden var i
størrelsesordenen ét minut (bogstaveligt), og det var på
"standardsupporten".

--
Hygge fra Århus - Rudi