inkludering
Fra : Thomas Sinkbæk

Dato : 17-02-01 12:44

...Lige et spørgsmål mere:

Kan jeg inkludere et php-script i en almindelig html-fil?

-Thomas

Fra : John Mørck Hansen

Dato : 17-02-01 13:15

Hej

Kun hvis du har sat serveren op til at parse .html filer enten som PHPScript
eller serverside-include.

(John =

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 17-02-01 13:22

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Thomas Sinkbæk"
<tas@FJERN_DETTEindbakke.dk> just offered me, he muttered some weird
stuff, and I had to correct this gibberish:

>Kan jeg inkludere et php-script i en almindelig html-fil?

Nej, ikke med mindre du skifter ting i httpd.conf så den parser html
filer som PHP.
--
Martin Mouritzen. | http://www.trendy.dk
The truth is out there! Does anyone know the URL?