WinOnCD Brænderprogram -CD text
Fra : erikk

Dato : 07-08-02 08:29

Dette er måske ikke det helt rigtige sted at spørge, men..... jeg prøver
alligevel.
Jeg har fået dette program i version 3.8 sammen med en brænder. Det
meste er nemt at forstå, men der er tre ting jeg ikke kan se i hjælp, så
derfor:
1.Hvor (helt nøjagtigt) skal oplysninger indtastes for senere under
afspilning at få vist CD-titel, Musiktitel og evt. kunstner/band? Jeg er
klar over at der kun findes få mærker f.eks.Sony der kan gengive disse
oplysninger.
2.Hvad bruges indexmarkeringer til ? Jeg kan ikke hverken se eller høre
forskel om jeg sætter et index eller ej for hver titel.
3.Det samme spørgsmål gælder for bookmarks ?

http://www.kandu.dk/

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 07-08-02 09:10

erikk wrote:
> [...]
> afspilning at få vist CD-titel, Musiktitel og evt. kunstner/band? Jeg
> er klar over at der kun findes få mærker f.eks.Sony der kan gengive

Hvis du ikke kan finde det i dit brænderprogram, så er den sikkert
deaktiveret fordi din brænder ikke understøtter CD-text.

-Sune