Kryds
Fra : Allan Vitting

Dato : 17-02-01 12:04

Undskyld, men hvor befinder dette kryds sig ?.

På forhånd tak for svar !

M.v.h.

Allan

Fra : Martin Edlich

Dato : 17-02-01 14:29

In article <hXsj6.3398$TL6.346406@news000.worldonline.dk>, "Allan
Vitting" <avitting@worldonline.dk> wrote:

> Undskyld, men hvor befinder dette kryds sig ?.

Nogen tankelæsere til stede?

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 17-02-01 14:52

Martin Edlich <newsspam@mail.edlich.dk> writes:

> Nogen tankelæsere til stede?

Jep.

Her: x
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Fra : Martin Edlich

Dato : 18-02-01 00:06

In article <un1blo1r9.fsf@balker.org>, Lars Balker Rasmussen
<lars@balker.org> wrote:

> Her: x

Fedt! Jeg stod lige og manglede sådan et.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Rune Klausen

Dato : 18-02-01 03:39

"Martin Edlich" <newsspam@mail.edlich.dk> wrote in message

> Fedt! Jeg stod lige og manglede sådan et.

Hvis du har brug for flere, så har jeg et par stykker i overskud, bare tag
lidt :)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

-Rune

Fra : tjah@lphund.dk

Dato : 18-02-01 11:18

On Sun, 18 Feb 2001 03:38:39 +0100, "Rune Klausen"
<rune_klausen@hotmail.com> wrote:

>Hvis du har brug for flere, så har jeg et par stykker i overskud, bare tag
>lidt :)
>
>xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
>
>-Rune

Jeg nappede lige et par stykker, man ved aldrig hvornår man får brug
for sådan nogle tingester.
--
MVH
Bruno

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-02-01 15:17

Sat, 17 Feb 2001 12:04:10 +0100, skrev "Allan Vitting"
<avitting@worldonline.dk>:

>Undskyld, men hvor befinder dette kryds sig ?.

Hvis nu havde fortsat i samme tråd, som det oprindelige spørgsmål, så
havde det været hurtigere at hjælpe dig, så havde det været nemmere at
hjælpe dig (sluppet for at lede gamle indlæg igennem).

Kontrolpanel => Internetindstillinger => Forbindelse => Udbyder =>
Indstillinger => Egenskaber => Servertyper

Der skal normalt kun være et flueben (X) ved TCP/IP.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.