Fjerne - Arctic Alumina Thermal Adhesive?!~
Fra : MTP[8000]

Dato : 07-08-02 00:16

hej hej..
jeg har brugt subj til at fastmontere mit kobberelement (vandkøling) til min
GPU, men da mit grafikkort er ved at være over the hill vil jeg gerne have
den af igen.. men det er jo ikk ligetil..
nogen der kender til en metode til at f.eks. opløse limen eller noget helt
andet så smid lige en mail/post..

på forhånd tak..

MTP

Fra : Martin Østerberg

Dato : 07-08-02 00:41

On Wed, 7 Aug 2002 01:16:18 +0200 skrev "MTP[8000]" <mtp@post.tele.dk>
..

> [...]
>GPU, men da mit grafikkort er ved at være over the hill vil jeg gerne have
>den af igen.. men det er jo ikk ligetil..

Synes jeg har hørt noget om en tur i fryseren ville gøre den slags lim
'sprødt'. Er ikke sikker, men et forsøg værd.

Martin

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-08-02 07:23

"Martin Østerberg" <dev_null@trashcan.dk> wrote in message
> Synes jeg har hørt noget om en tur i fryseren ville gøre den slags lim
> 'sprødt'. Er ikke sikker, men et forsøg værd.

Meget lim holder ikke til frostgrader, så du har sikkert ret...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Villy Jensen

Dato : 07-08-02 14:42

> [...]
> GPU, men da mit grafikkort er ved at være over the hill vil jeg gerne have
> den af igen.. men det er jo ikk ligetil..

Afmontere pålimede køleprofiler:
http://www17.tomshardware.com/howto/02q3/020701/watercooling-09.html

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy