Toast fra DanishPrime
Fra : Frank Rasmussen

Dato : 17-02-01 11:00

Hej DanishPrime

Jeg købte forleden en pk. Parisertoast i netto: Da jeg senere på aften blev
sulten fulgte jeg anvisningen bagpå pakken for at få et par gode toast, men
der tog jeg fejl.Mit spørgsmål lyder. hvordan kan man fremstille nogle toast
der er så usmaglige, aldrig i mit liv har jeg smagt så ringe toast af en så
dårlig kvalitet og smag. Få dog det produkt ned fra hylderne det kan man
simpelthen ikke byde forbrugerne som menneskeføde (ville ikke engang give
det til min hund, hvis jeg havde en) Dette er sidste gang jeg overhovdet vil
købe nogle af DanishPrimes produkter når de ikke en gang kan formå at lave
nogle toast som bare er nogenlunde spiselig. Jeg smed simpelthen det to
toast der var i pakken i skraldespanden hvor de hører hjemme og ikke på
butikshylderne i supermarkederne. Mage til dårlig kvalitet skal man lede
længe efter.

Venlig Hilsen
Frank Rasmussen

(indlæget er postet til dk.forbruger)

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 17-02-01 11:21

"Frank Rasmussen" <unreal@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej DanishPrime

> (indlæget er postet til dk.forbruger)

Nej det er da ikke - dette er
dk.teknik.telefoni.mobil....!

Slet/annulér dit indlæg, tak.

--
Mvh. Søren C. Fischer

http://lmarr.dyndns.dk

Fra : Henrik Vest

Dato : 17-02-01 15:34

Nu har jeg hverken smagt den omtalte type toast eller andre Danish Prime
produkter, men jeg læste fornyelig at de producerer ca 100 tons frikadeller
pr år .... så enten er familien danmark helt uden smag eller også laver de
et eller andet godt ....

Mvh
Henrik V

Fra : Henrik Vest

Dato : 17-02-01 15:39

Sorry, da jeg svarede på indlægget troede jeg at jeg var i
dk.kultur.mad+drikke ...

Henrik Vest <hallo_derude@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:96m2dj$isl$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Frank Rasmussen

Dato : 17-02-01 17:31

Ja Ja jeg ved det ikke den rigtige Ng Ups

mvh
frank

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 17-02-01 17:58

> Ja Ja jeg ved det ikke den rigtige Ng Ups

*suk*

--
Mvh. Søren C. Fischer

http://lmarr.dyndns.dk