USB-version?
Fra : Tony L

Dato : 06-08-02 22:17

Jeg har et interface (trådløst) - til et pulsur - som jeg ikke kan få til at
virke i XP.
Har fået at vide fra producenten at det ikke kan køre på en USB v. 1.0 men
1.1 og op.

Hvordan kan jeg se hvad jeg har. Kan ikke finde noget i manualen ell. BIOS.

Newbie - Tony

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-08-02 23:22

"Tony L" <lindkold@city.dk> wrote in message
> Har fået at vide fra producenten at det ikke kan køre på en USB v. 1.0 men
> 1.1 og op.
> Hvordan kan jeg se hvad jeg har. Kan ikke finde noget i manualen ell.
BIOS.

Du har højst sandsynligt USB 1.1

Virker andet USB-udstyr?

Er der XP-support til pulsuret?

Find selv på flere relevante spørgsmål...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen