Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Haves Leadtek Winfast men hvilke drivere?
Fra : Carsten Matzon

Dato : 17-02-01 09:01

Hejsa

Jeg har netop fået sat et Winfast Geforce 2 Mx i min Duron 700@950,256mb ram
som kører ME som er en føøøøj Dansk version.Til at starte med har jeg brugt
de nyeste drivere fra Leadtek.Men så kommer mine 2 spørgsmål....

1. Er det bedre at bruge reference driverne fra Nvidia?.Hvis jah hvilken
version skal jeg så bruge?

2. Hvordan kan dte være at når jeg spiller Counter-Strike så kan jeg fint
køre i høje opløsninger men ved alt over 800x600 så fucker menuen hvor jeg
vælger en server op!?.Mener grafikken overlapper hinanden.

Håber en kan enlighten me lidt...

På forhånd tak

Carsten

Fra : Christian Iversen

Dato : 17-02-01 12:38

> [...]
> de nyeste drivere fra Leadtek.Men så kommer mine 2 spørgsmål....
>
> 1. Er det bedre at bruge reference driverne fra Nvidia?.Hvis jah hvilken

Der findes et par store firmaer (Creative, ASUS, m.fl), som man kan bruge
drivere fra. Ellers anbefaler jeg at du bruger nVidia's Reference Drivers.
(og *altid* de nyeste :)

nVidia's Drivere bliver ofte opdateret, og regnes for at være de bedste der
er.

> 2. Hvordan kan dte være at når jeg spiller Counter-Strike så kan jeg fint
> køre i høje opløsninger men ved alt over 800x600 så fucker menuen hvor jeg
> vælger en server op!?.Mener grafikken overlapper hinanden.

Det er problemer som dette man kan håbe på at løse med nye drivere!

> Håber en kan enlighten me lidt...

Ja da. Jeg håber bare ikke du går op i lys lue!

M.V.H, Christian Iversen