Andet multimedie
Navn på skrift
Fra : J.S.

Dato : 06-08-02 16:32

Jeg har lagt en PDF fil i dk.binær med en skrift som jeg gerne vil have
navnet.

JS

Fra : Britt Malka

Dato : 06-08-02 17:07

On Tue, 6 Aug 2002 17:31:31 +0200, "J.S." <jorgen_s@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Jeg har lagt en PDF fil i dk.binær med en skrift som jeg gerne vil have
>navnet.

Hvis du er interesseret, så er her et link til et sted, hvor man kan
søge på fontens navn, hvis man har et billede af den:

http://www.myfonts.com/WhatTheFont/
Britt Malka - www.malka.it/home/britt

Hvor meget tid kan du spare ved at bruge et bedre mailprogram?
Prøv det prisbelønnede mailprogram The Bat! gratis i 30 dage. Læs mere på www.malka.it

Fra : J.S.

Dato : 06-08-02 18:50

Britt Malka <britt@malka.fr> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d5af415.32175876@news.wanadoo.fr...

> [...]
>
> Hvor meget tid kan du spare ved at bruge et bedre mailprogram?
> Prøv det prisbelønnede mailprogram The Bat! gratis i 30 dage. Læs mere på

Tak for adressen, men jeg håber i første omgang på, at der er en her i
gruppen der kender skriften.

JS

Fra : B. Sørensen

Dato : 06-08-02 19:02

"J.S." <jorgen_s@vip.cybercity.dk> wrote

> Jeg har lagt en PDF fil i dk.binær med en skrift som jeg gerne vil have
> navnet.

Fremlæg folkene inde i news://alt.binaries.fonts dit billede og ID request. Denne gruppe er meget kompetent.

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«

Fra : Lars E. Knudsen

Dato : 06-08-02 22:08

Skriften hedder "University Roman Bd BT", er
licensieret/gentegnet af Bitstream og findes på Corel Draw
frem til version 8.
Fra version 9.0 hedder den Letraset University Roman Bold.
Og det er nok den originale udgave.

mvh
Lars E. Knudsen
DTP-Consult, Lyngby

Fra : J.S.

Dato : 07-08-02 19:51

Lars E. Knudsen <lars@dtp-consult.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MTW39.264$mD4.5104@news.get2net.dk...
> [...]
> frem til version 8.
> Fra version 9.0 hedder den Letraset University Roman Bold.

Tak for det Lars, det var helt perfekt.

Mvh.
JS