Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
drop BINGO forretningerne
Fra : Jan R

Dato : 06-08-02 16:29

For noget tid siden fik jeg fremkaldt billeder hos BINGO i Valby,
men da jeg kom hjem var det dog ikke mine NEGATIVER som lå i pakken,
jeg gik derfor ned med de forkerte og fik de rigtige efterlyst.

Jeg medbragte en diskette med nogle af de forkerte billeder, så forretningen
evt. kunne vise dem frem, samt et index-print med MINE billeder ...
Manden foreslog at han ringede når der var noget at fortælle ... nu efter 3
uger,
hvor jeg INTET har hørt fra ham, var jeg lige forbi - jo der var jo en 2
uger gammel
besked: indexprintet er blevet væk ...

OK tænkte jeg det var jo alligevel bare nogle bryllupsbilleder - dém kan vi
da bare lave om
festen var jo helt kanon - problemet er bare at flere af gæsterne kommer fra
udlandet og
har ikke tid før til næste sommer ... jeg ville nu gerne sende takkekort
lidt før ...

Så hvis du spørger mig OM du skal bruge dén butik - tjaeee hvad tror du selv
?

Fra : Søren Blom

Dato : 06-08-02 20:49

"Jan R" <xxJan_Rxx@hotmail.com> skrev
> [...]
3
> uger,
> hvor jeg INTET har hørt fra ham, var jeg lige forbi - jo der var jo en 2

Det er noget som kan ske for alle og i en hver butik, forbytningen er helt
sikkert ikke sket i butikken men på det lap hvor billederne er kopieret.
Har selv oplevet at få nogen forkerte negativer med hjem, men fik da mine
egne negativer på et tidspunkt (kan ikke huske hvor lang tid der gik), er
også ret overbevist om at du også får dine negativer på et tidspunkt, for
dem som har fået dine negativer savner da uden tvivl sine, det er jo bare et
spørgsmål om hvornår de folk opdager at de har fået forkerte negativer med
hjem.

Jeg kan da godt se at det er kritisk når det er bryllupsbilleder, men klap
hesten, dine negativer skal nok dukke op.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Benny Holdgaard Jens~

Dato : 07-08-02 08:22

> [...]
et
> spørgsmål om hvornår de folk opdager at de har fået forkerte negativer med

Jeg forstår på Jan R at han har en følelse af at Bingo ikke er ihærdige nok
i at finde hans negativer, bl.a. ved at hans index-print også forsvinder.

Samtidigt skal man nok forvente at det ikke er alle der øjeblikkeligt
gennemser deres negativer - jeg selv inklusiv dengang jeg tog analoge
billeder.

Fra : Klaus Bjarner

Dato : 07-08-02 13:26

"Benny Holdgaard Jensen" <blackben666@nospam_hotmail.com> wrote in

> [...]
>
> Samtidigt skal man nok forvente at det ikke er alle der øjeblikkeligt
> gennemser deres negativer - jeg selv inklusiv dengang jeg tog analoge

Jeg har fuld forståelse for, at du er træt af, at dine billeder er væk,
men det er desværre ikke et specielt Bingo fænomen. Der forsvinder
negativer hos alle fotohandlere og kæder i DK. Hos Kodak ved Århus har
de en hel afdeling udelukkende til at parre forbyttede billeder og
negativer sammen.

Desværre er opklaringsprocenten ikke særlig høj, da det kræver at begge
parter opdager, at deres nagativer er forbyttede. Jeg går ud fra, at
alle vi der følger denne NG ser på vores nagativer, men hr. og fru
Jensen gør det ikke. Er deres papirsbilleder rigtige skænker de ikke
negativerne en tanke - før om 5 år, når der skal laves en
genbestilling...

Hilsen
Klaus