Americas Army. Hvor stor er filen?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-08-02 15:54

Kan det passe at den kun er 204 mega?

Mvh Thomas
Som er ved at hente den GANSKE LOVLIGT på shareprogramet Kazaa.

Fra : Jacob

Dato : 06-08-02 16:01

> Kan det passe at den kun er 204 mega?

Det kan godt passe. Min fylder 203 mb. Det er jo oxo bare
installationsfilerne der er pakket ned...

--
Mvh Jacob

Fra : -=Madsen=-

Dato : 06-08-02 16:05

<------------->
> Som er ved at hente den GANSKE LOVLIGT på shareprogramet Kazaa.
<------------->

Hvorfor ikke bare hente den hos Nvdia Gratis så er du da sikker på det er
den rigtige og den er virus fri
<http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=power_games>

Fra : Trolden

Dato : 06-08-02 16:31

Hvad gør jeg forkert?

jeg har installeret den fil jeg hentede hos NVidia, men når jeg prøver at
starte spillet inde fra mappen system, eller via genvejen i start, sker der
intet!!
Har aldrig haft det problem før! *suk*

Fra : Tinky Winky

Dato : 06-08-02 18:11

> Hvad gør jeg forkert?

Henter den hos nvidia.

> jeg har installeret den fil jeg hentede hos NVidia, men når jeg prøver at
> starte spillet inde fra mappen system, eller via genvejen i start, sker
> [...]

Det prøvede jeg også. Nvidia problem. Gå ind i et billedredigeringsprogram,
åben splash.bmp, der ligger i en af undermapperne og gem den som et
256-farvers billede.

Hvilken version har du? Jeg kunnne ikke opgradere min nvidia version og gad
ikke at bakse mere med det, så jeg hentede den nyeste version i en 223 MB
fil hos: www.aafiles.com

"Americas Army Operation RECON (1.1.1)"

Det virkede fint. Jeg holder mig så vidt muligt væk fra armyrecon filer fra
nvidia fra nu af.