TISCALI LUGTER LANGT IND I HELVEDE
Fra : Boycot Tiscali

Dato : 06-08-02 15:08

Til evt. kommende kunder hos Tiscali, hold jer væk, de 50 kr. du ca. sparer
om måneden i forhold til feks. Cybercity, bruger man alligevel i
telefon-køen og mere til.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-08-02 15:13

"Boycot Tiscali" <fuck@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Til evt. kommende kunder hos Tiscali, hold jer væk

Ja, hold jer væk fra dette indlæg, der sandsynligvis kan kåres som et af
de mindst velargumenterede indlæg i historien..

Hint: Hvis du vil påvirke nogen, så kom med nogle fakta istedet for et
meget subjektivt råberi...

Statistik over dk.* og tele.* - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Rene Joergensen

Dato : 06-08-02 15:13

Boycot Tiscali <fuck@tiscali.dk> wrote:

> Til evt. kommende kunder hos Tiscali, hold jer væk, de 50 kr. du ca. sparer
> om måneden i forhold til feks. Cybercity, bruger man alligevel i
> telefon-køen og mere til.

Godt og sageligt indlæg.

--
-René

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 06-08-02 15:15

"Rene Joergensen" <fox@nospam.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Godt og sageligt indlæg.

....og som vanligt fra én af de åååhhhh så modige *anonyme* "helte".

Hr. Bjørn

Fra : Peter Loumann

Dato : 06-08-02 15:46

"Boycot Tiscali" <fuck@tiscali.dk> skrev:

>Til evt. kommende kunder hos Tiscali, hold jer væk, de 50 kr. du ca. sparer
>om måneden i forhold til feks. Cybercity, bruger man alligevel i
>telefon-køen og mere til.

Og dét tør du godt lægge navn til!

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 06-08-02 16:02

On Tue, 6 Aug 2002 16:08:11 +0200, "Boycot Tiscali" <fuck@tiscali.dk>
wrote:

>Til evt. kommende kunder hos Tiscali, hold jer væk, de 50 kr. du ca. sparer
>om måneden i forhold til feks. Cybercity, bruger man alligevel i
>telefon-køen og mere til.

Hvis man ikke engang kan finde ud af at skrive sit navn i sin
newsreader, så taler sandsynligheden for at problemet ligger i éns
egen ende.

--
- Peter Brodersen

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 07-08-02 18:43

On Tue, 06 Aug 2002 17:01:40 +0200, Peter Brodersen <usenet@ter.dk>
wrote:

>Hvis man ikke engang kan finde ud af at skrive sit navn i sin
>newsreader, så taler sandsynligheden for at problemet ligger i éns
>egen ende.

Ja for Tiscali må ihvertefald ikke kririseres. Det er vi enige om.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 07-08-02 19:12

On Wed, 07 Aug 2002 19:43:04 +0200, Svend Tveskæg <666@trashcan.dk>
wrote:

>Ja for Tiscali må ihvertefald ikke kririseres. Det er vi enige om.

Var der en strafferamme for denne regel, ville jeg i så fald nok stå
til dødsstraf pt.

Indlægget er derudover idiotisk med det indhold, uanset hvilket firma,
det omhandler. Det er jo ren "A lugter, brug B".

--
- Peter Brodersen

Fra : Peter Juhl

Dato : 06-08-02 16:02

"Boycot Tiscali" wrote:

> Til evt. kommende kunder hos Tiscali, hold jer væk, de 50 kr. du ca.
> sparer om måneden i forhold til feks. Cybercity, bruger man alligevel
> i telefon-køen og mere til.

Nå nå, ok.

Fedt indlæg ellers - det fik jeg meget ud af at læse.

/Peter

Fra : Ivar Madsen

Dato : 28-08-02 18:28

On Tue, 6 Aug 2002 17:01:53 +0200, "Peter Juhl" <peter@post.tele.dk>
wrote:

>Fedt indlæg ellers - det fik jeg meget ud af at læse.

Og uden alle de svar det har givet, så havde jeg undladt at se det,
men man blev jo nøsgerig

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : Kaare Tyroll

Dato : 06-08-02 16:37

"Boycot Tiscali" <fuck@tiscali.dk> wrote in message
> Til evt. kommende kunder hos Tiscali, hold jer væk, de 50 kr. du ca.
sparer
> om måneden i forhold til feks. Cybercity, bruger man alligevel i
> telefon-køen og mere til.

JA, det støtter jeg dig i, fordi de...
... øhm... lugter af tis, og... øhm... pøller, og ...
.... måske lidt sukkertilsætningsstoffer... og ... øhh...

.... de 50 kr... øhm... forsvinder direkte ind i den gratis support... og,
øhh....

....de kan rende mig i min.... kakaofabrik... Nemlig !

Skriv til mig, hvis du er enig, og ikke lugter af tis, på....
.....øhhh.... koleriskdepressivfukssvans@tiscali.dk