Andet multimedie
bentjuul 3670
3-dim figur
Fra : Henrik H

Dato : 06-08-02 12:21

Hvordan kan jeg tegne en figur, så den kan vises i 3 dimensioner. Samt
hvordan kan jeg få figuren til at dreje rundt så man ser den fra lle
vinkler - kan det lade sig gøre i powerpoint?

MVH

Henrik

Fra : Bjarne Haug

Dato : 06-08-02 13:15

Det kan sagtens lade sig gøre, dog skal du nok kaste dig over 3Dsmax, ikke
noget begynder program. Derefter kan du exportere til www.turntool.com