3000 Miles to Graceland
Fra : Kong Kent

Dato : 05-08-02 22:03

Hold da kæft en skæg film. Det er lang tid siden jeg er blevet så positivt
overrasket. Egentlig havde jeg forventet en standard Hollywood film, men det
kan man da vist ikke sige den er. Aldrig før har jeg set Kevin Costner så
ond, og så skæg på én gang. Kanon underholdning.

(PS: God dansk oversættelse af Lasse Schmidt. Ikke én fejl at finde. Good
work!)

--
Kent.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 05-08-02 23:15

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan man da vist ikke sige den er. Aldrig før har jeg set Kevin Costner så
> ond, og så skæg på én gang. Kanon underholdning.

Ja, utolig underholdende film...

Synes virkeligt at Kevin C. yder en utrolig indsats som bad guy, især efter
de roller man ellers er vant til at se ham i. En rigtig skidt karl

VH
Peter

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 06-08-02 09:43

"Peter Tønnesen" <dali909@direkte.org> skrev:

>Ja, utolig underholdende film...
>
>Synes virkeligt at Kevin C. yder en utrolig indsats som bad guy, især efter
>de roller man ellers er vant til at se ham i. En rigtig skidt karl

Nej, man fatter jo ikke, hvorfor den har fået sådan en hård medfart.
Jeg så også den nye Kevin Costner-film, "Dragonfly" for nylig, og jeg
elskede den, men jeg tror nu også, at det er sådan en film, man enten
elsker eller hader. I USA er kritikerne blevet enige om at hade den,
og det har den ikke fortjent.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 06-08-02 09:43

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> skrev:

>(PS: God dansk oversættelse af Lasse Schmidt. Ikke én fejl at finde. Good
>work!)

Jeg har sendt din ros videre til Lasse.

Fra : Per Kristensen

Dato : 06-08-02 09:53

> [...]
> kan man da vist ikke sige den er. Aldrig før har jeg set Kevin Costner så
> ond, og så skæg på én gang. Kanon underholdning.

Enig!. Jeg har den også på DVD. Personligt har jeg altid været pro-Costner.
Dances With Wolves er en af mine all-time yndlings-film. Russel er nu også
ganske god.

"Let's go to work baby"

Fra : Jeppe Møller

Dato : 06-08-02 10:08

*CUT*
>... Russel er nu også
> ganske god.
*CUT*

Der har ikke været tvivl siden Escape New York!

/Jeppe M;

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 06-08-02 10:26

"Jeppe Møller" <jeppem@groenjord.dk> skrev:

>*CUT*
>*CUT*
>
>Der har ikke været tvivl siden Escape New York!

Og vi glæder os meget til Alien vs. Predator, hvis rygterne da ellers
taler sandt.

Fra : Martin Møller

Dato : 06-08-02 20:39

Niels Søndergaard wrote:

> Og vi glæder os meget til Alien vs. Predator, hvis rygterne da ellers
> taler sandt.

Skal Kevin Costner være med i den?

--
Mvh. Martin Møller

Fra : ottesen

Dato : 07-08-02 15:15

"Martin Møller" <spammers@paradise.com> skrev i en meddelelse

> Skal Kevin Costner være med i den?

Jep - han skal spille Predator.

/ottesen

Fra : Martin Møller

Dato : 07-08-02 21:10

ottesen wrote:

> Jep - han skal spille Predator.

Hov, jeg mente søreme Kurt Russell... dvs. skal Kurt Russell være med i en
ny Predator-film?

--
Mvh. Martin Møller

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 07-08-02 21:33

>Hov, jeg mente søreme Kurt Russell... dvs. skal Kurt Russell være med i en
>ny Predator-film?

Det siger et rygte.