Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony P50 el. P51 (Digitalkamera)
Fra : Lauridsen

Dato : 05-08-02 21:04

Hej
Jeg overvejer at købe et kamera fra Sony. Prismæssigt passer P50 el. P51
bedst, men jeg ved ikke rigtig om det kan betale sig at gå op i P71 ?

Nogen der kan hjælpe ? Evt. med sider med billeder ?

Mvh.
Lars

Fra : Jacob Olsen

Dato : 05-08-02 21:11

www.dpreview.com

gå efter 71éren

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 05-08-02 21:30

> [...]
> bedst, men jeg ved ikke rigtig om det kan betale sig at gå op i P71 ?
>
> Nogen der kan hjælpe ? Evt. med sider med billeder ?

P71'en kan fåes under 4 kKr. Du får en extra mill pixels og den er værd
at gå efter. Jeg har P71 og er meget glad for det. Jeg ved ikke med
P50, men 51 og 71 kan bruge almindelige opladelige Ni-MH elementer (2
for 50,- eller 6 for 80,- i Føtex) og det er dejligt at have et par
extra sæt med ud.

Jeg plejer at sige at 1 mill rækker til et postkort, 2 mill til et halvt
A4 og 3 mill til et A4.
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Lauridsen

Dato : 05-08-02 21:37

71 kan bruge almindelige opladelige Ni-MH elementer (2
> for 50,- eller 6 for 80,- i Føtex) og det er dejligt at have et par
> extra sæt med ud.
Kan godt være jeg spørger dumt, men kan alle batterier ikke bruges så længe
de bare er AA ?

Mvh.
Lars

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-08-02 22:56

Sagtens, men med den fart den "spiser" batterier kan det kun betale
sig med genopladelige batterier.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-08-02 23:00

To mill. klarer fint et udprint på A4. A3 så ville jeg sige 3 mill.
Med mit 2mill. kamera laver jeg kun print i A4.