Problemer med PC skærm / adapter til G3
Fra : Martin Scibb

Dato : 05-08-02 18:43

Davs.

Er der nogen der kan hjælpe mig!?

Jeg har en G3 som jeg prøver at sætte til en SONY 420 GS monitor.
Dertil har jeg en lille blå adapter med 9 pinde / switch.

Desværre kan jeg ikke finde ud af hvilke switche skal sættes til ON, der
må være to ud af de ni, men hvilke.

Hvis I / nogen har et svar venligst send den til masc@scibb.com.

Tak for hjælpen.

Mvh
Martin Scibb /Silkeborg

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 06-08-02 14:09

Martin Scibb <masc@scibb.com> wrote:

> [...]
> Dertil har jeg en lille blå adapter med 9 pinde / switch.
>
> Desværre kan jeg ikke finde ud af hvilke switche skal sættes til ON, der

Kan du ikke præcisere hvilken blå adapter det er ? Er det fordi den
lille label der plejer at sidde på er væk - der er normalt sådan en
oversigt over instillingsmulighederne.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Martin Scibb

Dato : 14-08-02 19:52

In article <1fgi20m.11i0935z1no7vN%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Kan du ikke præcisere hvilken blå adapter det er ? Er det fordi den
> lille label der plejer at sidde på er væk - der er normalt sådan en
> oversigt over instillingsmulighederne.

Hej Jesper.

Tak for dit svar.
Jeg har været ude at rejse, derfor min sene respons.

Det er nøjagtigt som du beskriver det, jeg HAR tabt det lille label som
plejer at sidde ovenpå denne "switch adapter".

Har du en idé hvad jeg kan gøre ?

Mvh
Martin

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 14-08-02 21:34

> [...]

> Det er nøjagtigt som du beskriver det, jeg HAR tabt det lille label som
> plejer at sidde ovenpå denne "switch adapter".

Hej Martin

Jeg ahr 2 foerskelllige adaptere - en blå fra LaCie og en grå fra
Griffin, men
der er kun 8 dip switches på hver.

Hvilken opløsning ønsker du at køre.

Jesper