Hjææælp..... Kan ikke finde....
Fra : Streamer@mail.dk

Dato : 05-08-02 16:40

Hejza

Jeg er på jagt efter en sang der hedder Follow The Leader, eller det synger
de i hvertfald hele tiden. Sangen starter med The roof, the roof, the roof
is on fire.

Jeg vil blive meget glad, hvis der var nogen der kunne fortælle mig, hvem
der har lavet den !!!

Jeg har fundet nogle sange, men de er ikke i den rigtige version. Her er de.
Soca Boys vs Chocolate Puma - Follow Da Leader (Denne sang er helt forkert)
Sacboys - Follow the leader (Denne sang er rigtig men er i forkert version)

/Brian

Ps. Det kan sevlfølgelig godt være en af dem, men så er den ihvertfald
blevet lavet om efter.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 05-08-02 16:46

Streamer@mail.dk wrote:
> Jeg er på jagt efter en sang der hedder Follow The Leader, eller det
> synger de i hvertfald hele tiden. Sangen starter med The roof, the
> roof, the roof is on fire.

Bloodhound Gang: Fire Water Burn.

/Nikolaj

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 05-08-02 17:42

Soca Boys - Follow The Leader. Men den er lavet i et hav af versioner. Den
er et par år gammel. Men udkommer stortset hvert år i en ny udgave. Den
er meget populær syd på.

Fra : Streamer@mail.dk

Dato : 05-08-02 17:55

"Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse

> Bloodhound Gang: Fire Water Burn.
>
> /Nikolaj

Hej Nikolaj

Der er ikke den !! Desværre.
Men tak for henvendelsen !

/Brian

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 05-08-02 19:15

Streamer@mail.dk wrote:

> Der er ikke den !! Desværre.
> Men tak for henvendelsen !

Så må det næsten være et remix, som også Jonas er inde på. Det ville være
for utroligt, hvis der findes andre numre med samme tekst.

/Nikolaj

Fra : Jonas Engelhardt

Dato : 05-08-02 18:14

On Mon, 5 Aug 2002 17:40:05 +0200, <Streamer@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>/Brian
>
>Ps. Det kan sevlfølgelig godt være en af dem, men så er den ihvertfald

Det skulle vel ikke være Coal Chambers udgave du er ude efter ? Jeg
kan ikke huske hvad den hedder, men søg lidt på dem.

Fra : Rolf E. Thorup

Dato : 05-08-02 20:41

Jonas Engelhardt wrote:

> Det skulle vel ikke være Coal Chambers udgave du er ude efter ? Jeg
> kan ikke huske hvad den hedder, men søg lidt på dem.

Hehe, sad jeg også lige og tænkte på. Denne version hedder *Sway*, men
her synges der dog ikke Follow the leader, så det er sikkert ikke den.

/Rolf

Fra : Streamer@mail.dk

Dato : 06-08-02 14:03

Nej det er det ikke, hvis han ikke synger Follow the leader !!!
Og man kan ikke undgå at hører det. For som sagt, synger han næsten ikke
andet !

Den eneste af de henvendelser jeg har fået som ligger tættest på er:
Soca Boys - Follow The Leader

Hør den, og se om I kender en der ligner den.

/Brian