Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamera forretning
Fra : Jacob Olsen

Dato : 05-08-02 13:51

Ligger der en større forretning nær kbh centrum (strøget) som handler med
digital kamera, her mener jeg en forretning som har mange modeller hjemme
som man fysisk kan kigge på, og hvor ekspedienten også har en vis viden.

Fra : Mikael

Dato : 05-08-02 14:12

I modsatte ende af rådhuspladsen, bag det kgl. teater ligger FOTO/C i
Holbergsgade.

Mikael

Fra : Gjøl

Dato : 05-08-02 15:31

Mikael wrote:
> I modsatte ende af rådhuspladsen, bag det kgl. teater ligger FOTO/C i
> Holbergsgade.

I den modsatte ende af Rådhuspladsen? (har man nu flyttet Det kgl.
teater til Rådhuspladsen) Holbergsgade ligger da langt fra
Rådhuspladsen.
Jeg forstår ikke rigtig den vejvisning.

Fra : Jakob Hansen

Dato : 05-08-02 15:59

> Jeg forstår ikke rigtig den vejvisning

Jeg forstår den da ganske udmærket. Iøvrigt burde du så uddybe forklaringen
når du ikke syntes den var fyldestgørende nok.

Her på krak:

http://www.krak.dk/SCRIPTS/kortvisningsside.asp?KNR=303603&KK=1126028745&Kal
dFra=

Æv, nu blev jeg helt mavesur

Jakob

Fra : Mikael

Dato : 05-08-02 17:03

NÅH!!!

Mikael

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-08-02 17:55

"Gjøl" skrev i en meddelelse

> I den modsatte ende af Rådhuspladsen? (har man nu flyttet Det kgl.
> teater til Rådhuspladsen) Holbergsgade ligger da langt fra
> Rådhuspladsen.
> Jeg forstår ikke rigtig den vejvisning.

Hvorfor ikke ?

Der blev spurgt om en forretning omkring Strøget - og i den ene ende af
Strøget ligger Rådhuspladsen - og i den modsatte ende ligger Kongens
Nytorv med bl.a. Det Kongelige Teater !

Og der ligger Holbergsgade med bl.a. Foto C lige bag ved !

--

Jan Vestergaard
jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Ole Rosted

Dato : 05-08-02 21:04

On Mon, 5 Aug 2002 16:30:56 +0200, "Gjøl" <canislupus@UDpc.dk> wrote:

>I den modsatte ende af Rådhuspladsen? (har man nu flyttet Det kgl.
>teater til Rådhuspladsen) Holbergsgade ligger da langt fra
>Rådhuspladsen.
>Jeg forstår ikke rigtig den vejvisning.

Det er nok fordi du er københavner. De forstår ikke så meget.

vh. Ole Rosted (selv københavner, men efter 30 år i Jylland, forstår
jeg lidt mere)