Andet multimedie
bentjuul 3670
WinXP "driver" til Medion MD9700 digital k~
Fra : Innocence

Dato : 05-08-02 11:49

Hey

Nogen som ved hvor jeg kan finde en driver (eller rettere det program
som skal bruges for at hive billederne ud af kameratet) på
dansk/engelsk, for det jeg har er på tysk (adr!).

Jeg har checket medion.de men de har kun tyske drivere, og medion.com
og andre af deres websteder synes ikke at ha' drivere til
digi-kameraer overhovedet. Har også prøvet Skanhex driverne (SX-410z
som burde være omtalte kamera) men de synes ikke at kunne finde
kameraet :(

0:) JG

Fra : schj

Dato : 26-10-02 18:34

"Innocence" skrev d. 05-08-02 11:49 dette indlæg :
> [...]
> digi-kameraer overhovedet. Har også prøvet Skanhex driverne (SX-410z
> som burde være omtalte kamera) men de synes ikke at kunne finde

Hej
jeg har netop købt et kamera i ALDI magen til dit og der er mulighed for
at vælge dansk under install.
så prøv at spørge i ALDI , ellers må vi finde ud af det på anden vis.

SCHJ

http://www.kandu.dk/

Fra : thethief

Dato : 12-02-03 12:04

"schj" skrev d. 26-10-02 18:34 dette indlæg :

> [...]
for
> at vælge dansk under install.
> så prøv at spørge i ALDI , ellers må vi finde ud af det på anden vis.

Jeg har også kun en tysk driver , tænkte på om der var mulighed for at
få fat i den danske/eng ver , så ville jeg blive glad , event et link
til filen eller mail ?
B.j

http://www.kandu.dk/

Fra : v_altmann

Dato : 12-01-03 15:59

> [...]
> digi-kameraer overhovedet. Har også prøvet Skanhex driverne (SX-410z
> som burde være omtalte kamera) men de synes ikke at kunne finde

Det er ganske vist et gammelt indlæg, men jeg har først fået løst
problemet med driveren i går. Min PC kunne kun finde kameraet, hvis jeg
genstartede med tilsluttet kamera. Nu har jeg installeret en ny Twain
driver til min X83 printer, så konflikter kamera og printer ikke længere
og kameraet kan findes nårsomhelst jeg tilslutter

v_altmann

http://www.kandu.dk/