3Dmark 2001 SE.
Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 04-08-02 20:25

Hej gruppe.

Når jeg tester mit system med ovennævnte program, så fryser billedet lige
pludseligt.

Mit system er.

AMD Athlon Tbird 1200@1400
Soltek SL-75KAV bundkort
384 mb pc133 ram
Geforce4 Ti4400
250 watt strømforsyning.

Kan det være fordi jeg skal have en større strømforsyning, eller fordi
cpu'en er klokket? Den har indtil videre kun gjort det når jeg tester i
3Dmark og ikke når jeg har spillet.

Mvh. Lars.

Fra : Rasmus S

Dato : 04-08-02 20:33

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote.

> [...]
>
> Kan det være fordi jeg skal have en større strømforsyning, eller fordi
> cpu'en er klokket? Den har indtil videre kun gjort det når jeg tester i

Må være din strømforsyning ... troede slet ikke Ti4400 kunne køre med en
250'er. Hvorfor har du ikke prøvet at køre din cpu uden OC så?

Mvh

Rasmus

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 04-08-02 20:47

Det har jeg lige gjort, og der kørte jeg teste fejlfrit. Kan det passe at
jeg ikke kan Oc min cpu?

Mvh. Lars.

Fra : JRS

Dato : 04-08-02 20:55

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det har jeg lige gjort, og der kørte jeg teste fejlfrit. Kan det passe at
> jeg ikke kan Oc min cpu?

Kunne let være med din lille PSU ..

MVH
JRS

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 04-08-02 21:02

Har lige prøvet at OC til 1333 mhz og det gik uden problemer. Det er
åbenbart først når den kommer op på 1400 mhz at den ikke kan længere.

Mvh. Lars.