Besøgstæller- Hvordan ?
Fra : Morten

Dato : 04-08-02 19:01

Hej NG

Jeg vil gerne indsætte en besøgstæller på min hjemmeside. Men hvordan ?
Hjemmesiden er lavet i Frontpage 2000, men besøgstælleren virker ikke på
nettet.
Min ven mener at det er fordi at siden ligger på en linux server (get2net)
Hvordan kan problemet løses.
Jeg får nok brug for en udførlig brugsanvisning

På forhånd tak.

Morten Brøgger

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-08-02 19:47

Sun, 4 Aug 2002 20:00:52 +0200, skrev "Morten"
<morten.broegger@get2net.dk>:

>Min ven mener at det er fordi at siden ligger på en linux server (get2net)
>Hvordan kan problemet løses.

FPs tæller kræver FP-extensions og det har du ikke hos get2net,
men hvis det blot skal være en simpel tæller, så kan de sikkert
tilbyde en.
Kig på deres supportsider eller søg efter (free) counters på en
sgemaskine.

Fra : Morten

Dato : 04-08-02 20:43

> [...]
> tilbyde en.
> Kig på deres supportsider eller søg efter (free) counters på en

Mange tak for svaret.

Jeg prøver at finde ud af noget.

Morten Brøgger

Fra : Lars Raaby

Dato : 04-08-02 22:19

Morten skrev i et tidliger indlæg:

> [...]
> (get2net) Hvordan kan problemet løses.
> Jeg får nok brug for en udførlig brugsanvisning

Hvis du ville havde en tæller der virker skal du nok kikke lidt på nogle
af dem som ligger på en fremmede server.
Prøv at kikke på www.zipstat.dk den bruger jeg selv og syntes den er
rigtig god.
www.chart.dk er også en god tæller og www.nope.dk virker også udmærket.
Fælles for disse tæller er at de tæller for hvert besøgende og ikke
tæller hvis der bliver opdateret.

--
Med venlig hilsen / Lars Raaby
Unix, MS-DOS, and Windows

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-08-02 15:00

Morten wrote:
> [...]
> (get2net) Hvordan kan problemet løses.
> Jeg får nok brug for en udførlig brugsanvisning

1.skaf en tæller andetsteds fra - de tilbyder ikke FrontPage extensions
hos Get2net
2.skift udbyder til en, der tilbyder det, f.eks. www.tiscali.dk
3.lav en webserver hjemme, få en fast ip-adresse og benyt din webserver
i stedet for udbyderens (det er også billigere)
4.Opgiv at få FrontPages mange fornøjelige funktioner til at virke -
mange af dem kræver FP-extensions for at de kan fungere.

--
ahw