Når nu ikke Napster længere
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 04-08-02 14:36

Hva pokker er det nu afløseren til Napster hedder. Altså et eller andet
program, der kan finde mp3 filer på nettet ? Jeg er kun interesseret i
musik.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Michael Horn

Dato : 04-08-02 14:42

> Hva pokker er det nu afløseren til Napster hedder. Altså et eller andet
> program, der kan finde mp3 filer på nettet ? Jeg er kun interesseret i
> musik.

http://www.limewire.com/
Mvh
Michael Horn

Fra : Peter Jespersen

Dato : 04-08-02 16:53

On Sun, 4 Aug 2002 15:35:37 +0200, [2900] Jesper Haaber Gylling wrote:

>Hva pokker er det nu afløseren til Napster hedder. Altså et eller andet
>program, der kan finde mp3 filer på nettet ? Jeg er kun interesseret i
>musik.

Gnutella er din ven...der er fx en glimrende klient på www.Limewire.com,
fordi det er p2p er det ikke altid at ydelsen er 100% god!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
In space, no one can hear you rip a stinky...

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 04-08-02 14:57

Peter Jespersen <flywheel@illogical.dk> wrote:

> Gnutella er din ven...der er fx en glimrende klient på www.Limewire.com,
> fordi det er p2p er det ikke altid at ydelsen er 100% god!

På OS 9.X ??

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 04-08-02 16:38

> På OS 9.X ??

Jeps, men regn ikke med at finde noget brugbart. Synd at audiogalaxy
lukkede - det var det eneste sted jeg kunne finde bootlegs.

Nogen der har erfaringer med eDonkey på osX?

anr

"I'm starving! Mom, can we go Catholic, so we can get communion
wafers and booze?"
-Bart Simpson