Nu kan jeg droppe vækkeuret :-)
Fra : Jette

Dato : 04-08-02 12:44

For to måneder siden begyndte vi at fodre 3 gange i døgnet, istedet for
altid-fyldte-madskåle.

Det har taget sin tid, men nu er det gået op for Batman og Robin at der
er noget der hedder madtider - kl. 7, kl. 17 og kl. 23, sådan ca.

I morges - bemærk på en højhellig søndag - blev jeg derfor vækket kl 7
ved at den ene legede én-elefant-kom-marcherende på min brystkasse og
den anden vaskede mit øre med skrubbe og sandpapir.

Jo, de har skam fundet ud af hvornår mor skal vækkes, og har
tilsyndeladende fordelt arbejdsopgaven.... hrmpf!

Mvh. Jette
- der godt kunne trænge til en lille én på øjet *S*

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Stine N. Henriksen

Dato : 04-08-02 18:47

Hej Jette.

Jeg har 2 han-kastrater Figaro og Felix, som er indekatte det meste af
tiden.
Jeg fodrer også 3 gange i døgnet, fordi de er noget overvægtige og Felix får
let urinsten, desværre.

Især Felix er meget bevidst om madtiderne, det er lige før man kan stille
uret efter ham. Han går rundt i soveværelset og gør alle de ting han ved
irriterer mig mest, feks at hvæse klør i vasketøjskurven, trække gardinet
til side så solen skinner lige i øjnene og lege racerbane på min mave,
samtidig med at han jemrer sig højlydt!

Så det med at dyr ikke kender klokken er løgn.

Katte-hilsen Stine