Ustabil scanner efter xp er installeret
Fra : Jimmi Graffe

Dato : 04-08-02 09:17

Jeg har en HP ScanJet 3300C, som virker meget ustabil. F.eks. kommer der
hele tiden et vindue op med Guiden scanner og kamera, hvis jeg lukker det
ned kommer det op få sekunder efter igen, meget irriterende. Og så kan jeg
ikke længere scanne et dokument som jeg kan arbejde videre på i Word.

Evt. mangler jeg en driver som passer til XP, men hvor finder jeg den?

Venlig hilsen Jimmi

Fra : Kurt Lund

Dato : 04-08-02 09:44

"Jimmi Graffe" <jimmi@graffe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke længere scanne et dokument som jeg kan arbejde videre på i Word.
>
> Evt. mangler jeg en driver som passer til XP, men hvor finder jeg den?

Hej
Prøv her
http://www.hp.com/cgi-bin/cposupport/swindex.pl?p=hpscanjet318408&l=en&c=Mic
rosoftWindowsXP

> [...]