Digital Harddisk Optager!
Fra : Nakel Andersen

Dato : 04-08-02 08:44

Hej! Jeg har et projekt ang. Digital Harddisk Optager! Men det er svært at
finde noget om det!
Håber der er nogle herinde, som kan forklare mig lidt om det?

Hvilket format gemmer den i?
Kan den gemme i flere forskellige kvaliteter og hvis hvad hedder disse
formater?

Hvad kan man ellers fortælle om sådan en fætter! Bare skriv!

På forhånd tak!

Michael

Fra : Peter Olsen

Dato : 04-08-02 08:48