Min 3dmark2001SE score er forbavsende lav.~
Fra : Jakob Fromm Pedersem

Dato : 03-08-02 21:11

Hejsa...

Jeg har netop opgraderet mit system, med en ny processor... Jeg får dog
stadigvæk kun omkring 6000 i 3dmark ( fik 4200 før )

Vælger jeg compare får jeg en masse systemer ligesom mit, der får omkring
8000..

Mit system er følgende.

XP1800+
Soltek KAV75
384mb PC133
Geforce 3 Ti 200 128 mb ram.
Seagate 80 gb
Sblive value sfx
Windows XP Home

Nogen gode forslag ??

/Fromm

Fra : Leif Hansen

Dato : 03-08-02 21:50

De der får 8000, bruger nok DDR ram, eller har OC'et .

//Leif

Fra : Jakob Fromm Pedersem

Dato : 03-08-02 22:27

"Leif Hansen" <vanh666@hotmail.com> wrote in message
> De der får 8000, bruger nok DDR ram, eller har OC'et .
>
> //Leif

Vil man få en hastigheds forøgelse på 2000 ved at bruge DDR ram istedet for
PC133 ???

/Fromm

Fra : Leif Hansen

Dato : 04-08-02 01:38

Nej, men sikkert omkring 15%, jeg steg fra 7600 til 8600 da jeg skiftede.
OC kan så give de næste 10-20 % , men det gider jeg ikke.

Fra : Søren

Dato : 04-08-02 19:45

> Nej, men sikkert omkring 15%, jeg steg fra 7600 til 8600 da jeg skiftede.
> OC kan så give de næste 10-20 % , men det gider jeg ikke.

Jeg har ecs k7s5a, geforce3, 512 sdram og scorer kun 5200 !!.
Jeg har altid haft en dårligere score end andre, selv med anden
ram/grafikkort/cpu, så jeg tror det er bundkortet er er lidt sløvt.
Nu har jeg bestilt asus A7S333 bundkort og 256 pc2700 ram, så jeg håber
jeg kan få det til at køre lidt bedre.

Søren.

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 03-08-02 22:37

"Jakob Fromm Pedersem" <FrommDONTREPLY@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen gode forslag ??

Når du sammenligner på Det Sure Løgs hjemmeside, så mener jeg ikke de
sammenligner hastigheden på de forskellige grafikkort, kun hvilken GPU der
sidder på. Så du kan starte med at oc'e ram og GPU på grafikkortet.

Jeg har med et lignende system (XP1800+, ECS K7S5A, 256 mb DDR ram, Palit
GF3 Ti200) scoret 6500 points, uden nogen form for OC, så helt galt er dit
system heller ikke =)

/Thomas