Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fuji s602
Fra : The Hightower

Dato : 03-08-02 19:50

Hej NG

Jeg er ved at købe digital kamera. Og er faldet over fuji s 602.
Den lokale foto pusher sværmer for det.
Er det sådan et godt kamera?
Jeg overvejer at købe det i tyskland hos http://www.mediacheckpoint.de/ da
der er ca 3000 at spare !!
Nogen der kender firmaet ?
Eller nogen der kender bedre foto firmaer på nettet ( i eu) de skulle helst
kunne tage visa.

Per

Fra : PI

Dato : 03-08-02 20:17

Hejsa

TEST Kig f. eks. her http://www.dpreview.com/reviews/specs/FujiFilm/

Pris i danmark
http://www.edbpriser.dk/

Pris i eu
http://www.bestpriceeu.com/dk/

Mvh
PI

Fra : Line Wolff

Dato : 04-08-02 08:58

Jeg har netop købt sådan et kamera, men har kun haft det i et par uger. På
de varme dage orkede jeg ikke at fotografere, så det er ikke blevet til så
meget, dvs. jeg har ikke gjort mig indgående erfaringer med det endnu.

Jeg købte det pga. de egenskaber som jeg savnede fra mit gamle kamera.
Uendelig filmoptagelse i god kvalitet, generel hurtighed (det er MEGET
hurtigt), nem interaktion under optagelse (knapper til mange ting, så du
ikke skal ind i en menu), god ergonomi, god blitz ved fotografering af
mennesker, centereret tripod, super makro osv osv. At det så også tager
nogle, efter min mening, udmærkede billeder er jo bare fedt

Hvis du køber et 4-5-6 megapixel kamera i en dyrere klasse får du bedre
billeder - det skal der nok være mange folk der fortæller dig For mit
vedkommende var det bare ikke det eneste der betød noget. Jeg var
efterhånden træt af at have et kamera som alle mener tager super billeder,
men som ikke var godt at bruge for mig (Olympus).

Hvis du vil se et par billeder taget med kameraet, så mail mig. Men somsagt,
mit udvalg er ikke så stort endnu, men jeg har da taget en bredt udvalg -
makro, dyr etc

mvh Line

Fra : Flemming

Dato : 04-08-02 12:03

Line Wolff wrote:

> Jeg købte det pga. de egenskaber som jeg savnede fra mit gamle kamera.
> Uendelig filmoptagelse i god kvalitet,

Du kunne vil ikke lige smide et film klip i dk-binaer, eller andet sted så
man kan se kvaliteten ?

--
Mvh. Flemming

Fra : Line Wolff

Dato : 04-08-02 12:37

Jeg har lagt 3 filmprøver op på http://drift.enovasion.dk/

mvh Line

Fra : Flemming

Dato : 04-08-02 13:04

Line Wolff wrote:
> Jeg har lagt 3 filmprøver op på http://drift.enovasion.dk/

Tak, skal du have, nu skal jeg bare ha investeret i en ny computer for at
kunne afspille de 2 film i høj kvalitet.
(eller vente til jeg kommer på arbejde på mandag...)

--
Mvh. Flemming