Andet multimedie
Rette Illustrator filer op
Fra : Storm

Dato : 03-08-02 15:15

For nylig var der et tip om at rette filer op (vandret/lodret) i
Photoshop.
Nu har jeg brug for det samme med en del filer jeg skal åbne i
Illustrator 10.
Jeg leder efter et lignende trick - findes det?
Nu sætter jeg en streg og roterer - men kan linealen bruges på en måde á
la Photoshop?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Storm

Dato : 03-08-02 15:18

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> [...]
> Jeg leder efter et lignende trick - findes det?
> Nu sætter jeg en streg og roterer - men kan linealen bruges på en måde á

Nå ja, jeg kan bruge linealen og se vinklen i info-paletten, den kan jeg
så taste ind i info-paletten, men den popper ikke op med den vinkel, på
nogen måde?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Storm

Dato : 03-08-02 15:20

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Nå ja, jeg kan bruge linealen og se vinklen i info-paletten, den kan jeg
> så taste ind i info-paletten,

rotate-paletten skulle der stå

--
Venlig hilsen Nina Storm